Ik weet niet zeker of dit hier goed staat
, maar ik zit echt even met mn handen in het haar.Bij mij op school/in de klas bekijken mensen gezellig met zijn alle filmpjes waar mensen worden afgeslacht als het ware met een kettingzaag, opnames waar mensen zelfmoord plegen, en nog meer filmpjes van dat genre...
Hoe kan het zo zijn dat zulke dingen zo makkelijk te vinden/verkrijgen zijn? Dat is toch gruwelijk?
Ik kan daar heel slecht tegen als ze met zijn alle om een laptop staan te wijzen en te lachen om zulke dingen

Dit is toch niet normaal? Of is dat in de tegenwoordige standaard wel normaal ofzo?
Zelf word ik er alleen maar misselijk van als een laptop met zo'n filmpje onder mijn neus word geduwd.
Leedvermaak (lachen om homevideo's etc) vind ik wel grappig, maar dit... Dit is echt niet gezond om dat leuk te vinden

Wat vinden jullie ervan/kennen jullie soorgelijke mensen?
lijkt me niks!

) niet meer, hier althans. Gladiatoren... allemaal vermaak. Waarom mensen het kijken? Tsja, interessant, luguber... of misschien wel om stoer te doen, als ze het weglachen. Mijn ding is het ook niet. Maar is imo niks nieuws en ook niet iets van de "jeugd van tegenwoordig". Mij maak je er ook niet blij mee, ken eigenlijk niet echt mensen die dat soort dingen kijken dus hoef er niet zo bang voor te zijn dat het onder m'n neus wordt geduwd. Al moet ik zeggen dat er ergens wel een lampje gaat branden bij die jongens en de schroevendraaier, maar ik ga 'm maar niet opzoeken.