In het kort: ben ik nou echt de enige bokker die met spanning, nagelbijtend naar CNN zit te kijken om half 5 's nachts? Kan het me niet voorstellen.. Dit is hier groepsentertainment bijna, er zitten overal in het studentengebouw groepen mensen te kijken.
Mijn hart breekt als de VS voor Romney stemt, de politieke implicaties hiervan zijn zo immens en afschuwelijk.. Ik wil het zo graag weten, maar ben ook bang voor het resultaat! Wie nog meer?
Eskimo
Geplaatst: 07-11-12 05:41
Nee, je bent niet de enige, ik woon in Canada en volg alles nu Live op TV.. Super spannend!! Ik denk (en hoop!!) dat Obama het word.. Maar zo te zien is het nog heel spannend
Eskimo
Geplaatst: 07-11-12 05:43
Die voorsprongen.. Het scheelt net telkens 1%.. Wat spannend
Edit: Ik ben de enige die reageert maar alsnog: Het is duidelijk dat Obama heeft gewonnen.. Helemaal super, zo leuk hoe het publiek daar bij de democraten helemaal los gaat
leoenpat
Geplaatst: 07-11-12 06:25
Hier ik ook.., hij heeft gewonnen ..CNN durft het al hardop te zeggen hij schijnt al onderweg te zijn voor zijn overwinnings speech pff was wel heel spannend, echt een nek aan nek race.
Was zo bang dat het Romney zou worden... Dan was ik per direct naar Canada verhuisd
Eskimo
Geplaatst: 07-11-12 07:14
Haha Heb je zelf ook mogen stemmen Libera?
Het is nu wachten op Romney die toegeeft, maar die heeft geloof ik als enige van de planeet (zoals de tv presentator het net zo leuk zei) nog hoop dat die kan winnen en ontkent nog dat die heeft verloren.
LecyTinker
Geplaatst: 07-11-12 07:16
ben om half 1 gaan slapen en om half 6 tv weer aangezet.... het was toen 275 -203 ( geloof ik) en dus werd ik wakker met goed nieuws... Obama zit al over 281 nu dus al zouden die hertellingen niet voor Obama uitvallen, dan is Obama nog steeds over de 270 heen
janouk
Geplaatst: 07-11-12 07:18
Mooie dag: Obama heeft gewonnen. Gelukkig maar voor de wereld.
NESCAFE
Geplaatst: 07-11-12 07:34
janouk schreef:
Heb het niet helemaal live gevolgd, maar ben een half uurtje geleden op rtl4 de speech gaan volgen. Wat zijn die Amerikanen toch goed in over de top speeches haha.
Maar ik ben blij dat Obama weer 4 jaar door mag
Blue_Eyes
Geplaatst: 07-11-12 10:24
janouk schreef:
Precies
Yasmine
Geplaatst: 07-11-12 10:52
Dat hier nog geen topic over was
Ik heb het ook op de voet gevolgd (ben zelf half Amerikaans maar was helaas te laat om m'n stembiljet aan te vragen), gisterenavond naar een American Election feestje geweest waar we ook ieder uur geüpdatet werden van de situatie. Retespannend! Ben tot 4u opgebleven en toen naar bed gegaan en toen ik wakker werd zag ik het heuglijke nieuws! Net zijn speech nog kunnen meepikken tijdens het ontbijt, prachtig!
peach2001
Geplaatst: 07-11-12 10:53
janouk schreef:
Hier ook gekeken, met tranen in m'n ogen de uitslag gevierd met m'n grotendeels Amerikaanse vrienden vrienden Wil niet weten wat er gebeurd was, met name voor de vrouwen in Amerika, als Romney had gewonnen. Ik lag pas rond 5 uur in bed (lokale tijd) en heb zo weer college, maar it was worth it!
Oh zo blij! Ik ben om 5 uur in slaap gevallen.. zo bang om CNN aan te zetten vanochtend, maar zo blij!
Heb een aantal vrienden die pro-Romney zijn, kan daar met m'n gedachten niet bij. Ik ben heel, heel blij dat we in ieder geval 4 jaar nog Obama hebben, en dus de kans dat de VS er beter op wordt.
Je was niet de enige nee Ik zat om half 4 ook nog heel stilletjes via m'n telefoon allemaal feeds in de gaten te houden haha, en om half 8 was het eerste wat ik deed de tv aanzetten. Ben erg blij dat Obama weer 4 jaar mag, de consequenties waren echt niet tof geweest als Romney had gewonnen
MacavityL
Geplaatst: 07-11-12 16:34
Erg blij voor Amerika en de rest van de wereld - GO OBAMA!
Ik ben gisterenavond naar bed gegaan, omdat ik vandaag moest werken. Maar toen ik vannacht 2 x wakker was, heb ik snel via mijn telefoon naar de tussenstanden gekeken. Heerlijk dat Obama gewonnen heeft, dat zal de wereld zeker een stukje beter maken.
Wat ik echt niet begrijp is dat US aan een fiscale afgrond staat en er binnen 2 maanden vreselijke bezuinigingen doorgevoerd als er geen akkoord wordt bereikt, maar er wordt wel miljarden uitgegeven aan campagnes voor de verkiezingen Daar walg ik van.