Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymor schreef:Wat voor de een pesten is dat kan voor een ander makkelijk plagen zijn. Daar kan je het niet mee goed praten, maar ik denk inderdaad dat er kinderen zijn die pesten maar dit niet eens door hebben. En er zullen ook vast kinderen zijn die niet lekker in de groep liggen en zich daardoor gepest voelen.
papagroom schreef:Plagen doe je alleen...pesten met zn allen.
Astaloca schreef:Nooit gedacht dat ik dit op bokt zou zetten..
Maar ja ik weet hoe hij zich voelde en ja ook waren het voor mij redenen een einde te maken.. ja, door hun.. ze moesten eens weten..
Ik schrik overigens ook van sommige reacties zowel op de dood van Tim en hier zelfs al.. Ik ga er maar vanuit dat ze het nooit dichtbij hebben meegemaakt... Het ergste vind ik nog dat dit anno nu in nl kan. Helaas verbaas ik mij nergens meer voor dat er eerst een dode moet vallen voordat er daadwerkelijk actie ondernomen word.
Astaloca schreef:Nooit gedacht dat ik dit op bokt zou zetten..
Maar ja ik weet hoe hij zich voelde en ja ook waren het voor mij redenen een einde te maken.. ja, door hun.. ze moesten eens weten..
Ik schrik overigens ook van sommige reacties zowel op de dood van Tim en hier zelfs al.. Ik ga er maar vanuit dat ze het nooit dichtbij hebben meegemaakt... Het ergste vind ik nog dat dit anno nu in nl kan. Helaas verbaas ik mij nergens meer voor dat er eerst een dode moet vallen voordat er daadwerkelijk actie ondernomen word.