Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Ik ga er op zich wel vanuit dat die gegevens puur en alleen gebruikt mogen worden voor het verhalen van de schade. Wel/niet geaccepteerd worden voor een verzekering zou daar los van moeten staan.
Cassidy schreef:En wat is daar mis mee. Misschien wel een stok achter de deur om even na te denken voordat je met opzet zulke achterlijke acties uithaalt....
Cassidy schreef:BartVB schreef:Ik ga er op zich wel vanuit dat die gegevens puur en alleen gebruikt mogen worden voor het verhalen van de schade. Wel/niet geaccepteerd worden voor een verzekering zou daar los van moeten staan.
Zou moeten ja.
Maar waarom ben ik bij het afsluiten van een nieuwe verzekering voor mijn twee jaar geleden aangeschafte tweedehandjes gescreend.
Dacht je nu echt dat ik een verzekering op mijn auto had af kunnen sluiten als ik erg negatief te boek had gestaan, met fraude oid....
Think again!
Cassidy schreef:Iedereen moet zijn eigen keuzes en zijn eigen fouten kunnen maken, en ik vind de keuze voor een loopbaan (die je droom is, en waar je voor mag en moet knokken) wat anders dan opzettelijke vernielingen aan goederen of lichamelijk met anderen op de vuist gaan met eventueel dodelijke gevolgen.
BartVB schreef:Wel/niet geaccepteerd worden voor een verzekering zou daar los van moeten staan.
Abiola schreef:Maar het kan toch ook niet zo zijn dat normale mensen jaar op jaar een premieverhoging aan hun broek krijgen, omdat er een aantal, laat ik het netjes zeggen, hooligans, is die er behoefte aan heeft om de eigendommen van een ander te slopen?
Lovely schreef:En hoe moet het dan met voetbalwedstrijden, popfestivals/-concerten, koninginedag, vlaggetjesdag en andere aanleidingen voor mensen om andermans spullen stuk te maken? Want laten we wel wezen dat niet alleen die groep van kansloze usual suspects dit aan hun broek gaan krijgen. Twee jaar geleden met Sail is er ook vele schade onstaan aan persoonlijke eigendommen van mensen en dit was gewoon door de onachtzaamheid van een ruitjesbroek uit 't Gooi die er ook gewoon zijn schouders voor ophaalde.