Quellian schreef:Ik ben trouwens wel heel benieuwd of je een heel andere uitslag zou krijgen op een poll in een topic bij mensen die al hebben gestemd. Veel mensen hebben volgens mij echt ter plekke gekozen.
Nu een poll voor de mensen die al hebben gestemd, gelieve dan ook pas in te vullen nadat je gestemd hebt of echt heel zeker bent van je keuze. In het voorgaande topic zijn we nu toch wel echt benieuwd naar het echte stemgedrag op bokt aangezien er toch een hele hoop zwevende kiezers en twijfelaars waren, heb zelfs nog een enkele keer gelezen dat mensen op het laatste moment ook nog switchen. Het lijkt me (en een paar meer) dan ook erg interessant, aangezien de voorgaande poll wellicht toch uiteindelijk niet helemaal meer klopt.
Vandaar dus nu deze poll, is kijken waar bokt nou daad werkelijk op heeft gestemd!

En ben ook wel benieuwd hoe mensen uiteindelijk tot die keuze zijn gekomen, heb je je enorm verdiept in de politiek of is het omdat bv. je ouders ook zo stemmen of omdat je al jaren op die partij stemt?
Ben heel benieuwd! Nu maar wachten op de (spannende!) uitslag van de verkiezingen!!