Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shirleyp schreef:Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling![]()
Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen
Bloodymary schreef:Onder de douche vind ik nog niet zo vies als je er alleen onder staat, dat spoelt wel weg. Maar in het zwembad???? Dat snap ik echt niet en dat heel veel mensen dat nog normaal schijnen te vinden. Waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon even naar een w.c. lopen. Je gaat toch ook niet op straat zitten te pissen.
dyoka schreef:shirleyp schreef:Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling![]()
Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen
gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden.
Pletje123 schreef:gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden.