Phelps plast ook in zwembad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plas jij wel eens in het zwembad?

Ja altijd,alleen de aanblik van al dat water doet mij al overlopen.
37 (11%)
Nee nooit,,,schandalig.
104 (31%)
Alleen als het echt niet anders kan.
123 (37%)
Als ik op de zonnewei lig,en ik voel aandrang,ga ik er speciaal het water voor in.
29 (8%)
Ik kom nooit in een zwembad
36 (10%)

Totaal aantal stemmen: 329

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:44

En wij onze kinderen maar leren dat je niet in het zwembad mag plassen.....
Maar wees eens heel eerlijk...wat doe je zelf?

Bron:Telegraaf.

NEW YORK - Recordolympiër Michael Phelps laat naast zijn gouden medaillespoor nog een gouden spoor achter, maar dan in het zwembad. De zwemlegende plast in het bad, zo gaf hij toe in een interview met de Amerikaanse krant Wall Street Journal. "Ik geloof dat iedereen in het zwembad plast”, lapte hij ook zijn collega-zwemmers erbij. Zijn landgenoot Ryan Lochte gaf eerder deze week al toe zijn urine te laten lopen in het zwembad.

Zwemprofs liggen uren per dag in het bad en nemen niet de moeite om eruit te klimmen om een toilet te zoeken, stelt de Amerikaan onomwonden. "Het is een soort van normaal voor zwemmers. Als we twee uur in het water liggen, gaan we er niet uit om te plassen. We doen het gewoon als we aan de muur hangen. Chloor doodt, dus het is niet zo erg.”
Phelps haalde in zijn carrière 18 gouden Olympische plakken, een absoluut record.

Anoniem

Re: Phelps plast ook in zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:47

Jak nee. Vaak krijg ik toch wel een slok water binnen en mag er niet aan denken dat er urine tussen zit. Eich, jak jak jak.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:49

Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling :D

Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen :D

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:49

haha, stel je voor dat ruiters er ook zo over nadenken:P. als ik een uur op mijn paard zit, ga ik er echt niet vanaf hoor. dan laat ik het gewoon lopen:P. of ze stappen wel af, maar gaan gewoon in de bak zitten whahaha.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:51

Gatverdamme! Zelfs mijn kleintje van net 3 jaar plast gewoon op de wc, dat mag je van een volwassene dan toch zeker ook verwachten? Bah!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:52

neuh echt niet! ik zou al veel te bang zijn dat iemand naast mij het "warme water" zou voelen :')

in zee in het buitenland en dan ver van de kust zijn is een ander verhaal := :o

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:53

Ehm... de meeste springruiters die ik ken lopen meestal ook gewoon een box in i.p.v. naar het toilet....

(Dan heb ik het over de "heren" he)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:57

Mesthoop,gaat ook prima,,,,,,,
Maar we hebben het hier over het zwembad

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:20

Je kan je maar ergens druk om maken... :+
Laat ze lekker pissen in het water, hebben wij toch geen last van?
En inderdaad dr zit zoveel gloor in dat water. Kan best begrijpen dat ze het laten lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:37

Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet :D
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:40

Ik lig al in een deuk om je stem opties HolyPope!
_O-

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 00:44

shirleyp schreef:
Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling :D

Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen :D

gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden. :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:03

Onder de douche vind ik nog niet zo vies als je er alleen onder staat, dat spoelt wel weg. Maar in het zwembad???? Dat snap ik echt niet en dat heel veel mensen dat nog normaal schijnen te vinden. Waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon even naar een w.c. lopen. Je gaat toch ook niet op straat zitten te pissen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 01:05

Hannanas schreef:
_O-

Huh. Holypope.....its I papagroom....

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:12

Als je nou voor je plezier aan het zwemmen ben vindt ik best en heel normaal dat je uit het water ga en even de wc opzoekt...
In het geval van wedstrijdzwemmers.. jah als je wat in een bepaald ritme zit kan ik best begrijpen dat je het maar laat lopen.. eh drijven..

Kan me nog herinneren van de tijd dat ik nog in het zwembad kwam dat er zelfs in het peuterbadje wel eens een drolletje voorbij dreef..
Dat vindt ik dan weer nog erger :D

En dan zwijg ik maar even over een koppeltje die ehhh heel erg close waren in het zwembad en vergeten waren, of juist niet, dat er aan de andere kant een glazen wand was waar mensen voorbij liepen..

En dan die ruiters (of zogezegd sporters) die met het ene neusgat dicht het andere even vrijmaken...
Je zal er maar in de buurt van komen...

Ja zo kan je nog even doorgaan...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:17

papagroom schreef:
Hannanas schreef:
_O-

Huh. Holypope.....its I papagroom....

fff tijd om naar bed te gaan hier }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:17

Misschien doet hij het ook wel in een wedstrijd zelf.. De laatste 25 meter een harde straal, wie weet gaat hij dan toch iets sneller? :D

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-12 01:18

Hoe zo ritme....probeer jij maar eens te plassen,en in je ritme te blijven...lukt echt niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:19

Geen idee, nog nooit geprobeerd.. :')

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:20

Bloodymary schreef:
Onder de douche vind ik nog niet zo vies als je er alleen onder staat, dat spoelt wel weg. Maar in het zwembad???? Dat snap ik echt niet en dat heel veel mensen dat nog normaal schijnen te vinden. Waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon even naar een w.c. lopen. Je gaat toch ook niet op straat zitten te pissen.

dat spoelt wel weg? nou, ik denk in de situatie die shirleyp aangeeft, dat je er toch wel (gele) aanslag van krijgt in de douche/bad! :j bij een keer is het inderdaad niet zo erg.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 01:21

Jorienn schreef:
Misschien doet hij het ook wel in een wedstrijd zelf.. De laatste 25 meter een harde straal, wie weet gaat hij dan toch iets sneller? :D

_/-\o_
geweldige opmerking!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 03:02

dyoka schreef:
shirleyp schreef:

gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden. :+

Dat water loopt toch gewoon weg? Ik zie het probleem van plassen onder de douche niet zo hoor...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 07:42

Pletje123 schreef:

Dat water loopt toch gewoon weg? Ik zie het probleem van plassen onder de douche niet zo hoor...[/quote]
nou idd, mensen die wel eens down under zijn geopereerd? dan kan je alleen maar wekenlang plassen onder de douche
bleekie er doorheen en klaar hoor ....

maar een douche spoelt weg en sta je alleen , een zwembad natuurlijk niet

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:06

het gaat hier om meerdere keren, met een heel gezin. moet er niet aan denken dat mijn familie onder de douche plast waar ik onder sta. dat doe je gewoon niet, het gaat nog niet eens om de viezigheid maar ook om het fatsoen van mensen. als je staat te douchen en je weet dat er mensen na jou moeten douchen, vind ik het asociaal als je in bad gaat plassen.

maar waar maken we ons druk om? als iedereen plast waar die wilt plassen en daar tevreden mee is vind ik het prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:48

Ieuw......pplassen onder de douche!? Krijg je vieze aanslag van....beter van niet!

En plassen in jhet zwembad, loop ff naar de plee zeg..hoeveel moeite is dat!?