Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Is deze partij n grap? Er staan namelijk behoorlijk wat dingen in het programma waarvan ik me afvraag of je die kunt verzinnen als je nuchter bent.
Ine23 schreef:Vjestagirl schreef:Is deze partij n grap? Er staan namelijk behoorlijk wat dingen in het programma waarvan ik me afvraag of je die kunt verzinnen als je nuchter bent.
Een filosofische denkavond op café kan wel aan de basis hebben gestaan van dit programma denk ik...
Ine23 schreef:Op zich kunnen al deze dingen wel, als je het globaal invoert en er van uitgaat dat de mens geen wezen is dat leeft voor macht. En aangezien mensen en macht nogal goed samengaan, is dit volgens mij een leuke utopie. Geen eigenbezit is voor bijna alle mensen denk ik het wegnemen van je eigenheid en daar wordt een mens niet perse gelukkiger van...
DeSprinkhaan schreef:Dat basisinkomen bestaat al, kijk maar eens op google.
natuurzuivere bewoning is eco bouw die niet vervuild (en dus ook niet van ricyle rotzooi is gemaakt).
Ik heb mijn hele text willen veranderen, maar dat lukte dus niet meer.
Bij een communist is het anders hoor!
Ine23 schreef:Op zich kunnen al deze dingen wel, als je het globaal invoert en er van uitgaat dat de mens geen wezen is dat leeft voor macht.
Citaat:De SOPN zal namelijk alle belangrijke beslissingen altijd eerst voorleggen aan haar kiezers. Daarna zal het stemgedrag van de SOPN-kamerleden overeenkomstig deze uitkomst zijn. Dus als 80% van de SOPN-kiezers ‘voor’ stemt, en 20% tegen, dan zullen vervolgens ook 80% van de SOPN-kamerleden voor stemmen, de rest tegen.