Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik vind dat een knielange rok (of een goede dikke legging eronder) of een volledige lange broek toch wel echt een must is op een kantoor. Ik zou iig niet proberen in een short te gaan werken, maar dat hangt ook van het bedrijf af.
Lovely schreef:Vjestagirl schreef:Ik vind dat een knielange rok (of een goede dikke legging eronder) of een volledige lange broek toch wel echt een must is op een kantoor. Ik zou iig niet proberen in een short te gaan werken, maar dat hangt ook van het bedrijf af.
Dat is wel heel streng en ook niet zo leuk omdat rokken die over de knie vallen doorgaans vooral bij saaie winkels te koop zijn. In de zomer is een dikke legging ook een beetje overdreven en staat nogal onbenullig.
Shorts in de zin van sportieve korte broek vind ik ook niet echt netjes op kantoor, maar een goed passende capri kan met goed gekozen schoenen eronder best heel prima zijn. Je benen horen dan natuurlijk wel in nette staat te zijn en je voeten mogen ook netjes verzorgd en eeltvrij zijn.
Lovely schreef:Dat is wel heel streng en ook niet zo leuk omdat rokken die over de knie vallen doorgaans vooral bij saaie winkels te koop zijn.