Wat de F dat kan toch niet serieus zijn.. Zo ja laten ze hem dan opsluiten bij de apen, zal ie daar nog steeds een achterstand hebben wbt iq maar het past toch beter..
Of gewoon al die dominees in een hok stoppen. . . en rustig afwachten
papagroom
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-12 00:39
Ailill schreef:
Ha ha..dan sterven ze vast vanzelf uit...
hyppolyte
Geplaatst: 24-05-12 00:39
Dat vind ik wel een goeie ja, alle mannelijke homohaters bij elkaar zetten, geen vrouwen erbij, eens kijken hoe lang het duurt....
Wat een verschrikkelijke debiel
Ailill
Geplaatst: 24-05-12 01:19
papagroom schreef:
Ailill schreef:
Ha ha..dan sterven ze vast vanzelf uit...
Da's wel de bedoeling
Ailill
Geplaatst: 24-05-12 01:20
hyppolyte schreef:
Dat vind ik wel een goeie ja, alle mannelijke homohaters bij elkaar zetten, geen vrouwen erbij, eens kijken hoe lang het duurt....
Er zijn ook vrouwelijke homohaters, vergis je niet
Daphne__
Geplaatst: 24-05-12 01:27
Wat er in Nederland zou gebeuren? In de kerk? Verschilt per kerk...
De kerk waar wij vroeger heen gingen, daar zitten mensen die er zo over denken als deze dominee... en die het dus goed zouden vinden. Ik ga nu niet meer naar de kerk (Ben nog wel cristelijk) maar mijn zus wel, een andere kerk, daar zijn ze helemaal niet tegen homo's. Daar ben je als Homo meer dan welkom en ze zouden een uitspraak als dit dus ook ECHT niet accepteren
Ik vind het trouwens ongelofelijk dat een dominee dit zegt In de bijbel staat ook nog iets over je naasten lief hebben... Beter gezegd, dat is iets belangrijks. En aangezien homo's ook gewone mensen zijn....
En dit soort mensen zorgen er dus ook voor dat veel mensen een hekel hebben aan mensen die geloven... Heel fijn
Die heeft duidelijk nog niet veel seksuele voorlichting gehad. Misschien moet die daar eerst eens mee beginnen.
kanniet
Geplaatst: 24-05-12 07:43
Dat gebeurt niet alleen binnen het christelijke geloof. Kijk maar eens naar de imams en die mogen dat wel zeggen in hun moskee in NL. Ik vind het hypocriet. Als een dominee het zegt staat NL op zijn kop en andere geloven mogen zulke dingen gerust verkondigen.
Ik hoop toch zo dat we elkaar in de toekomst wat meer gunnen, en dan bedoel ik de positieve dingen, niet iemand gunnen homohaat te prediken uiteraard.
Aukelizzy
Geplaatst: 24-05-12 07:54
Ailill schreef:
hyppolyte schreef:
Er zijn ook vrouwelijke homohaters, vergis je niet
Ja...Maar die moeten in een apart hokje..
kanniet
Geplaatst: 24-05-12 08:20
Juist op het moment dat Iran vanwege het songfestival zijn ambassadeur uit Azerbeidzjan heeft teruggeroepen...
Volgens de autoriteiten in het islamitische land voldoet het liedjesevenement niet aan de islamitische regels. Men vindt het een 'onwaardig' homo-evenement.
eclair98
Geplaatst: 24-05-12 08:29
en het is vandaag niet eens 1 april
Yessy
Geplaatst: 24-05-12 10:48
Avelienvd schreef:
Maareh: zijn het niet de hetero stellen die steeds homokinderen maken? Dan moet je die toch verbannen? Gein natuurlijk
En hoe meer kinderen, hoe meer kans dat er eentje homo is. Dus geen grote gezinnen meer toegestaan
Ailill
Geplaatst: 24-05-12 12:24
Avelienvd schreef:
Maareh: zijn het niet de hetero stellen die steeds homokinderen maken? Dan moet je die toch verbannen? Gein natuurlijk
Laat ik dan even reageren als christen: ook het grootste deel van christenland gaat hier steil van achterover, dat heb ik wel gemerkt aan de reacties hierop uit die hoek. Ook al zijn er mensen die niet voor homoseksualiteit zijn, iedereen die ik hier tot nog toe over gehoord heb (en ook reacties in kranten en op sites etc) vindt dit véél en véél te ver gaan. Stomme actie van die vent, andere woorden heb ik er niet voor.
Ik vraag me wel af, hoe homo's er voor kunnen zorgen dat er meer homo's zijn. want moeder natuur heeft bepaald dat man x man niet echt de formule is voor kinderen.
git
Geplaatst: 24-05-12 19:45
Elk wezen is een wezen gods......toch?( voorop gesteld dat je in god gelooft) Homo's en lesbieennes dus ook. Ik vind dat zo'n dominee het nogal in zijn bol heeft, staat dus te verklaren dat hij beter is als b.v. een homo? Waar is de nederigheid van gods dienaar gebleven? Ach, het geloof, het heeft al zo ontzettend veel kwaad aangericht.
Is dit serieus of niet? Zo ja; je zou al bijna geen homo meer DURVEN worden. Wat een gek zeg Sluit hem zelf maar op achter een groot hoog hek. Ik kan wel voor een stroom apparaat regelen
Blue_Eyes
Geplaatst: 24-05-12 21:05
git schreef:
Ach, het geloof, het heeft al zo ontzettend veel kwaad aangericht.
Toch jammer dat een bericht over een dominee die niet weet waar-ie het over heeft gelijk weer moet leiden tot geloof-bashen