Meisje van 4 door moeder vermoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Meisje van 4 door moeder vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 19:28

Citaat:
De onderzoeksrechter heeft de moeder van de 4-jarige Diana, wier lichaam vandaag werd gevonden in Châtelineau (Châtelet), in de provincie Henegouwen, aangehouden voor moord. De moeder, een gescheiden vrouw van Dominicaanse origine, bekende dat ze haar dochtertje zondagavond heeft gewurgd, het lichaam in stukken heeft gesneden en de stukken ten slotte in plastic zakken in een diepvriezer heeft gestoken.

De speurders trokken gisteren al naar het huis van de moeder in Châtelineau (Châtelet), in de provincie Henegouwen, maar ontdekten het lichaam toen niet. Het lijkje zat in een diepvriezer met schuiven, in verschillende zakken, die verstopt zaten achter etenswaren. "De speurders openden de diepvriezer gisteren, maar dachten niet dat het mogelijk was er een kind van die grootte in aan te treffen", stelde Magnien.

In de wasmachine werden bebloede kleren van een volwassene en een kind aangetroffen. Tijdens het wasprogramma viel het toestel echter in panne. Het voorwerp waarmee het lichaam versneden werd, is nog niet gevonden, maar het zou om een mes gaan. De moeder ging uiteindelijk door de knieën nadat de speurders haar geconfronteerd hadden met bewijzen uit haar woning.

Meer info op HLN.be.

Ik kan het niet bevatten. Het hele verhaal klinkt zo vreemd, van de vader die op een agressieve manier het chocolaatje van het kind afnam en dat dit beeld in haar netvlies gebrand stond en ze vervolgens maar besloot haar kind te wurgen en in stukken te snijden...
Arm kind, zo jong en zo knap, een heel leven voor zich... Waar gaat de wereld toch naartoe...?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:40

Het is wel vaker raak de laatste tijd met ouder(s) die compleet doordraaien ten koste van hun kind(eren) :\ . Verschrikkelijk.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:44

He jakkes, klinkt als iets uit een film.. %)
Soms lijkt het inderdaad wel een soort bizarre trend te zijn. Gewoon verschrikkelijk!
Veel sterkte aan de nabestaanden :(:)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:46

Zoiets valt gewoon niet te bevatten. Jak...

countrygirl

Re: Meisje van 4 door moeder vermoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:51

Precies... hier kun je je niets bij voorstellen, hoe dat gegaan moet zijn.
Vind het moeilijk om dit soort berichten te lezen want niemand kan de tijd terugdraaien, zo'n jong meisje niet terughalen. Getver.....

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:11

Doet me een beetje denken aan het meisje van Nulde, dat was ook zo bizar.. iets zit er dan psychisch niet goed..

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:18

dat je dat kan..... zou ik me niet kunnen bedenken. arm meisje, die moeder moeten ze een kogel geven.

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:21

wat walgelijk!!! heb er geen andere woorden voor over!! arm arm meisje...
spijtig dat zulke mensen kinderen hebben

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:02

En weer 1, je hoort het echt veel te vaak tegenwoordig, ouders die zich vergrijpen aan hun kinderen, ouders die hun kinderen vermoorden omdat ze brutaal zijn, noem maar op.
Verschrikkelijk, verbijstering hier, hoewel ik zelf nog geen kinderen heb, ik kan me niet voorstellen dat ik ooit mijn eigen vlees en bloed om welke reden dan ook schade zou toebrengen, laat staan vermoorden, vervolgens in stukken snijden en in de diepvries verstoppen.

Ik hoop dan maar ook dat het meisje voor zover mogelijk snel heen is geweest en weinig heeft meegekregen. Bah....

Voor mijn part sluiten ze zulke mensen levenslang op, die horen niet meer het recht te hebben in welke maatschappij dan ook rond te lopen. :n

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:11

Pffff ik kan me kids wel eens "achter behang plakken" maar dit zou ik nooit doen, ik weet ook wel zeker dat die gene dan niet helemaal goed zijn die het doen, want kids zijn zo weerloos.. pffff echt niet te bevatten, en het erge is je hoort het veel te vaak!:-(

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:12

Froukjeloves schreef:
Pffff ik kan me kids wel eens "achter behang plakken" maar dit zou ik nooit doen, ik weet ook wel zeker dat die gene dan niet helemaal goed zijn die het doen, want kids zijn zo weerloos.. pffff echt niet te bevatten, en het erge is je hoort het veel te vaak!:-(

Edit en dat "achter het behang plakken isniet letterlijk bedoeld

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:14

verschrikkelijk verhaal zeg!
Waar gaan we tegenwoordig naartoe :(

Sill_Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:17

Gadverdamme %)
Wat vresselijke dingen gebeuren er toch!!
Vermoord door je eigen moeder!! :(
Jakkes Y;(

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:43

Je mag het niet zeggen maar dat soort mensen moeten ze gewoon een spuitje geven. Daar zit een zware kronkel. Ik kan me niet voorstellen dat je nog wilt leven als je ooit beseft wat je gedaan hebt..

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:49

ik kan hier dus met mn hele verstand niet bij...een x je geduld verliezen alla, maar dan gewoon je hele kind in stukken verdelen en verstoppen?! :oo zwaar psychisch niet in orde ... nooit meer los op straat dus zoiemand :\

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:52

Jeetje ik vind het echt heel erg om te lezen.. Hoe haal je in je hoofd om zoiets te doen.. Een kind moet het mooiste zijn wat er overkomt in je leven en die moet je beschermen maar hier is er zeker sprake van dat er psychisch iets niet goed zit.. Arm kind..

Piepiekuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 15:21

Cheytjuh schreef:
Voor mijn part sluiten ze zulke mensen levenslang op, die horen niet meer het recht te hebben in welke maatschappij dan ook rond te lopen. :n

Helemaal mee eens!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:16

Zoals ik het lees is dat kindje vermoord omdat de moeder niet wilde dat ze ongelukkig bij de vader zou opgroeien... Ik vind dat niet te vergelijken met een kind vermoorden uit ongeduld.

Ik vraag me eerder af wat er is gebeurd in die relatie met die vader dat die moeder het voor dat kind beter vond om te sterven.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:19

Heel triest. Inderdaad wat lieveli zegt, dit lijkt meer iets uit pure wanhoop (wil nog niet zeggen dat die vrouw helemaal 100 was, maar er lijkt me meer achter te zitten dan dat ze 'zomaar gek' is).

Wbt "waar gaan we heen tegenwoordig", denk niet dat dit iets is van tegenwoordig, we hebben nu alleen internet en horen er daardoor sneller en meer van. Dit soort dingen zijn van alle tijden.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 02-06-12 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:19

wat vreselijk!
mijn zusje is ook 4, zou er niet aan moeten denken..
vreselijk!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 11:33

Fifill, niet helemaal mee eens. Wanhoopsdaden zoals dit of zelfmoord zijn wel degelijk in een stijgende lijnen, daar zijn cijfers over.

Als je niet helemaal 100% bent, kan het ook zijn dat je je sneller (te snel) compleet wanhopig voelt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:40

Tieneke schreef:
Fifill, niet helemaal mee eens. Wanhoopsdaden zoals dit of zelfmoord zijn wel degelijk in een stijgende lijnen, daar zijn cijfers over.

Als je niet helemaal 100% bent, kan het ook zijn dat je je sneller (te snel) compleet wanhopig voelt.

Een stijgende lijn ja, maar het is niet typisch van deze tijd.

Verder weet je niet hoe het psychisch gesteld is met de moeder of hoe gevaarlijk de vader is.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 11:44

Al is de vader Dutroux zelf, dan bescherm je je kind daartegen ipv het zelf vast af te maken????

Walgelijk dit, ik hoef ook helemaal niet te weten waarom ze het doet, opsluiten dat mens.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 12:17

Nu ja, als zulke dingen op een bepaald moment explosief toenemen, kan je toch wel zeggen dat het met de maatschappij op dat moment te maken heeft en dat het "typisch is voor de tijd waarin we leven".

Anneliesdj, mee eens. Daarbij: ik vind er nog een verschil zitten tussen vermoorden en vermoorden + in stukken snijden + in zakjes verdelen en invriezen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:22

Dat bedoel ik, dat mens is harstikke geschift, ik hoop echt dat die nooit meer los mag lopen.