Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manfredie schreef:ik moet zeggen dat ik het helemaal heb gehad met die hoge heren die ons moeten vertellen wat wij allemaal moeten doen en laten.
je eigen kapot werken en je centen weg brengen zodat zij van hun enorme salaris kunnen genieten.
hoe help je een land naar de fillistijnen....
Rider01 schreef:Ik denk dat de negatieve berichtgeving in de media ook een grote rol speelt.
Consumenten vertrouwen is weg en op de beurs gaat het ook niet zo lekker, dat zijn al dingen die door positieve berichtgeving verbeterd kunnen worden.
manfredie schreef:ik moet zeggen dat ik het helemaal heb gehad met die hoge heren die ons moeten vertellen wat wij allemaal moeten doen en laten.
je eigen kapot werken en je centen weg brengen zodat zij van hun enorme salaris kunnen genieten.
joyce_eddy schreef:manfredie schreef:ik moet zeggen dat ik het helemaal heb gehad met die hoge heren die ons moeten vertellen wat wij allemaal moeten doen en laten.
sluit me volledit bij aan!
besparing nummer 1:
Alle hoge heren van de politiek, 50% van hun salaris afhalen... Dat scheelt al een paar miljoen per jaar!
Rider01 schreef:Ik denk dat de negatieve berichtgeving in de media ook een grote rol speelt.
Consumenten vertrouwen is weg en op de beurs gaat het ook niet zo lekker, dat zijn al dingen die door positieve berichtgeving verbeterd kunnen worden.
manfredie schreef:@ natasjave het gaat er toch niet om hoeveel uur ik per week werk...dus doe ajb niet zo bijdehand wil je
manfredie schreef:als jij dat op een normale manier een vraag stellen vindt laat het dan bij mij maar achterwege...
je kan het ook op een andere manier stellen maar ja niet iedereen is tactisch....
nou ondanks dat ik geen volledige werkweek heb heb ik geen vrije tijd dus ik weet niet waar jij je wijsheid vandaan haalt...
en als je nu wat verder gelezen had had je ook kunnen zien dat er staat dat mensen best beloond mogen naar hetgeen ze presteren...