2 baansweg met daarnaast een parkeerstrook.
Ik rij met mijn auto achter een andere auto waar een dame in zit.
Omdat ik in een hoge auto zit (tereinwagen) kan ik over de auto voor mij zien dat tegemoet komend een auto aan het keren is op de rijbaan/parkeerstrook aan de kant waar wij rijden.
De dame in de auto voor mij kiest ervoor om op de rijbaan stil te gaan staan en te wachten maar ik kies er voor om links langs mijn voorganger te rijden (in te halen).
Op het moment dat ik aan het inhalen ben rijd de manspersoon die aan het keren is weer naar voren dus komen wij eigenlijk met de neuzen tegenover elkaar te staan.
Ik op de linkerrijbaan, de kerende manspersoon overdwars op de weg richting mij omdat hij de kant waar ik vandaan kwam op wil rijden en de dame die er voor koos om te wachten rechts van mij op de rijbaan.
Nu gebaart de manspersoon in de auto dat ik maar naar achteren moet rijden want hij vindt blijkbaar dat hij voorrang heeft.
Ik ben van mening dat hij bezig was met een bijzondere verrichting, namelijk keren op de rijbaan, en dat hij dan maar weer naar achteren moet rijden met de kont van zijn auto de parkeerstrook op, dus ik gebaar dat hij dan maar naar achteren moet rijden.
De manspersoon werd hier kwaad om en na even heen en weer gebaart te hebben pakt hij ineens zijn mobieltje en begint foto's van mij te maken....
Nu was ik aardig incognito want ik had mijn zonnebril op en op het moment dat hij foto's ging maken ben ik maar met mijn hand gaan zwaaien, maar na aankomst op mijn werk zat het mij toch niet helemaal lekker.
Straks zet hij mijn foto op een of andere site of zo

Wat vinden jullie hier nou van?
p.s. ik heb uiteindelijk "gewonnen", hij is met duidelijke tegenzin achteruit gereden....