Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Voor mij zou dit geen reden zijn om een kind niet meer naar de opvang te doen.
Door een paar rotte appels is niet de hele sector niet meer te vertrouwen.
Als je op alles moet reageren wat in de media komt dan kan je kind dus niet meer naar zwemles/rk kerk/opvang/basisschool enz. Dan kan je beter helemaal thuis blijven.....
MariekeB schreef:[naam] schreef:Mijn kinderen gewoon bij vertrouwde familie.
De meeste ellende gebeurd helaas binnen de familie. Dat gebeurd veel vaker dan op een Kinderdagverblijf
Zipporah schreef:Ik wil trouwens niet zeggen eigen schuld dikke bult had je maar beter moeten opletten het zal soms misschien echt uit een rare hoek komen maar ik vind heel veel ouders echt te makkelijk voor woorden.
Blue_Eyes schreef:[naam] schreef:Ik wil trouwens niet zeggen eigen schuld dikke bult had je maar beter moeten opletten het zal soms misschien echt uit een rare hoek komen maar ik vind heel veel ouders echt te makkelijk voor woorden.![]()
![]()
![]()
Nou ja. Ik heb gekozen voor nee, mijn kind zou gewoon naar de opvang gaan, nou moet ik wel eerlijk zeggen dat mijn opvang altijd anders geregeld is geweest.
Yamcha schreef:Ik zou een kind denk ik sowieso niet naar een kdv doen.......
Liever naar mijn ouders, of zijn ouders. Vind ik een veel veiliger idee. Of naar één van mijn zussen.
En wat betreft dat de meeste ellende gebeurt binnen de familie....... ik sta volledig voor mijn ouders, broers en zussen in. En als je iemand niet durft te vertrouwen op dat punt, vertrouw ze dan ook je kind niet toe