Niet zozeer voor de discussie, maar gewoon een bokt peiling

Vorige keer PvdA, nu denk ik Sp
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doma_clasica schreef:Denken de mensen hier wel over hun eigen toekomst na als het kabinet weer links wordt?
Weer meer geld naar ontwikkelingshulp. Bevriezen van salaris, slecht pensioen enz. enz.
44Myrthe44 schreef:Eddy_Rocks schreef:Ik zou ook weer pvv stemmen
Waarom toch weer?
Nu juist zij de onderhandelingen hebben afgebroken en veel van hen beloften naast het vreemdelingenbeleid niet waar hebben gemaakt?
Blue_Eyes schreef:Doma_clasica schreef:Denken de mensen hier wel over hun eigen toekomst na als het kabinet weer links wordt?
Weer meer geld naar ontwikkelingshulp. Bevriezen van salaris, slecht pensioen enz. enz.
Alles beter dan rechtsEen rijkemensenkabinet... En dan heb ik het niet slecht, maar denk ook eens aan de mensen die het minder hebben.
geerke schreef:hij heeft de onderhandelingen afgebroken om juist zijn kiezers niet teleur te stellen....een politicus met een rechte rug.De rest zijn palingen in een emmer snot...maar dit topic was niet om te discussieren.
geerke schreef:hij heeft de onderhandelingen afgebroken om juist zijn kiezers niet teleur te stellen....een politicus met een rechte rug.De rest zijn palingen in een emmer snot...maar dit topic was niet om te discussieren.
Doma_clasica schreef:Men moet ook niet gaan bezuinigen in de onderste of middelste zone maar aan de top valt volgens mij nog volop te bezuinigen.
De hooggeplaatste mensen bezuinigen zichzelf natuurlijk niet weg.