Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je ook GEEN last hebt van Oost-Europeanen, of anderszins dit walgelijke 'initiatief' van Geert een loer wilt draaien, vul dan dit formulier van de PVV in.
Twee manieren waarop je het kunt saboteren:
1. vul heel veel keren in dat je géén last hebt van Oost-Europeanen. Dit verstoort de statistieken van die paar oetlullen die wel lopen te klagen.
2. Vul in dat je een klacht hebt over oost-europeanen, maar maar er een volledig bizar verhaal van. Bijvoorbeeld dat je al 20 jaar getrouwd bent met een Poolse en je vindt dat ze niet meer zo leuk is als vroeger (zoals deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/1997891 ... eert,.html)
Electra63 schreef:Ik heb even gekeken. Dit is natuurlijk geen representatief onderzoek/enquete naar eventueel overlast, dus je hebt niets aan zo'n onderzoek. Ik ben er niet verbaasd over. Flutonderzoek van een flutpartij.![]()
PS ik vind niet alle Polen superaardig, maar dat doet niet ter zake.
sarabande schreef:Fleur Agement zei tegen de uit Oost Europa afkomstige Eva Jilinek, we leven in een vrij land.
Ik begrijp niet dat het inperken van vrijheden van anderen als vrijheid bestempelt wordt
Electra63 schreef:Edit: ik hoor net op het nieuws dat er natuurlijk weer vragen vanuit Europa worden gesteld aan onze premier Rutte, maar hij neemt weer eens geen afstand van de PVV. Wat is het toch een lafaard.
geerke schreef:ik heb de radio aan en dit daar hebben ze het de hele tijd over....hoe je van niets ,iets kunt maken.
Daar zijn ze goed in in het linkse bestel![]()
Er zullen best mensen zijn die last hebben van andere mensen...dat heb je als je op een kluit leeft.
Maar of die klachten serieus genomen moeten worden?Nou,ja....de last zal er ongetwijfeld zijn,maar die lijst wordt natuurlijk nooit geloofwaardig.
Eigenlijk best jammer....in een tijd dat homo's moeten verhuizen in plaats van degene die de homo's pest.
geerke schreef:volgens mij hebben er best wel mensen last van Polen,en waarom zou die overlast niet gemeld mogen worden?
Stel dat een poolse familie hun kind zouden mishandelen....dan mag dat toch ook gemeld worden?