Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 12:29

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Pol ... -rel.dhtml

Wilders heeft weer iets bedacht. Met zijn gehak op de Islam en moslims bereikt hij nog maar weinig mensen.
De economie is belangrijker, maar de PVV heeft met alle bezuinigingsmaatregels op gezondheid, onderwijs en veiligheid ingestemd dus nu de mensen dat in hun portemonnee gaan merken moet de aandacht afgeleid worden
Vandaar dat hij nu de Polen en andere Oost Europese arbeiders in het vizier neemt

Is er nog niemand op het idee gekomen om die vragenlijst in te vullen met alleen maar nee en toevoeging dat Polen super aardig zijn????

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 12:34

Ja hoor:

Citaat:
Als je ook GEEN last hebt van Oost-Europeanen, of anderszins dit walgelijke 'initiatief' van Geert een loer wilt draaien, vul dan dit formulier van de PVV in.

Twee manieren waarop je het kunt saboteren:

1. vul heel veel keren in dat je géén last hebt van Oost-Europeanen. Dit verstoort de statistieken van die paar oetlullen die wel lopen te klagen.

2. Vul in dat je een klacht hebt over oost-europeanen, maar maar er een volledig bizar verhaal van. Bijvoorbeeld dat je al 20 jaar getrouwd bent met een Poolse en je vindt dat ze niet meer zo leuk is als vroeger (zoals deze: http://www.dumpert.nl/mediabase/1997891 ... eert,.html)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 12:36

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:12

Ik heb even gekeken. Dit is natuurlijk geen representatief onderzoek/enquete naar eventueel overlast, dus je hebt niets aan zo'n onderzoek. Ik ben er niet verbaasd over. Flutonderzoek van een flutpartij. :D
PS ik vind niet alle Polen superaardig, maar dat doet niet ter zake.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 13:13

Electra63 schreef:
Ik heb even gekeken. Dit is natuurlijk geen representatief onderzoek/enquete naar eventueel overlast, dus je hebt niets aan zo'n onderzoek. Ik ben er niet verbaasd over. Flutonderzoek van een flutpartij. :D
PS ik vind niet alle Polen superaardig, maar dat doet niet ter zake.

Je moet niet kijken je moet invullen dat Polen aardig zijn :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:20

Ik heb de enquete ingevuld. :D

Ik denk, dat ik dit iedere dag ga doen, het mag namelijk maar 1 x per dag vanuit hetzelfde IP-adres. Dat bedoel ik o.a. met "goed onderzoek".

Blue_Eyes

Re: Wat met de PVV klaag site tegen Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:26

:D Geintje meneer Sonnenberg :D
Ik heb aangegeven dat ze me juist werk verschaffen en dat ze de aardigste studenten zijn die ik heb. Op de Marokkanen na, misschien :')
En weet je wat - 't Is nog waar ook. Polen en met name Bulgaren zijn ontzettend beleefd naar de docent toe en behulpzaam naar medestudenten.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:27

Electra63 schreef:
Ik heb de enquete ingevuld. :D

Ik denk, dat ik dit iedere dag ga doen, het mag namelijk maar 1 x per dag vanuit hetzelfde IP-adres. Dat bedoel ik o.a. met "goed onderzoek".

Dat hebben ze aangepast dan. Vorige week met een club vrienden tig keer verstuurd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:28

Ik heb meer "last" van de hollandse jeugd dan van alle allochtonen. Het stikt hier van de polen, en tja, ze zuipen zich klem, maar verder heb je hier echt geen last van :n

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:30

Geschiedenis herhaalt zich niet, maar het rijmt wel.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 13:33

Fleur Agement zei tegen de uit Oost Europa afkomstige Eva Jilinek, we leven in een vrij land.
Ik begrijp niet dat het inperken van vrijheden van anderen als vrijheid bestempelt wordt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 13:35

sarabande schreef:
Fleur Agement zei tegen de uit Oost Europa afkomstige Eva Jilinek, we leven in een vrij land.
Ik begrijp niet dat het inperken van vrijheden van anderen als vrijheid bestempelt wordt

Ik snap sowieso die hele Fleur niet :D

Ik ben het wel met Nijpels eens. De VVD schurkt meer naar de PVV en dat gaat ten koste van het liberalisme/vrijheid.

Edit: ik hoor net op het nieuws dat er natuurlijk weer vragen vanuit Europa worden gesteld aan onze premier Rutte, maar hij neemt weer eens geen afstand van de PVV. Wat is het toch een lafaard.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:04

Electra63 schreef:
Edit: ik hoor net op het nieuws dat er natuurlijk weer vragen vanuit Europa worden gesteld aan onze premier Rutte, maar hij neemt weer eens geen afstand van de PVV. Wat is het toch een lafaard.

Nou nee dit had niet op een lastiger moment kunnen komen en dat weet Geert verduiveld goed, hij moet weer met allemaal bezuinigingen instemmen, en dat doet hij want hij heeft lak aan Henk en Ingrid maar gooit ze hiermee een bot toe, dus kan Rutte hem helemaal niet aanpakken

Voor het buitenland is Wilders een deel van de regering dus wordt, in tegenstelling tot wat onze lachende MP beweert de hele Nederlandse regering op dit soort dingen aangekeken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 14:31

Eén ding kan je Geert nageven: hij is slim, hij weet hoe hij situaties en/of personen kan uitbuiten of er zijn voordeel mee kan doen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 14:56

Electra63 schreef:
Eén ding kan je Geert nageven: hij is slim, hij weet hoe hij situaties en/of personen kan uitbuiten of er zijn voordeel mee kan doen.

Die lange meneer die altijd achter hem zit die is slim, die bedenkt de strategieën Geert is de uitvoerder

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:19

Het nadeel van het positief invullen van deze enquete js dat het ondanks alles toch als klacht geregistreerd wordt. dus als er vandaag 1000 positieve reacties binnenkomen heeft Geert weer een reden om te roepen dat er WEER 1000 reacties binnen zijn gekomen. Hij vergeet er alleen bij te vermelden dat 75% van alle reacties niet serieus genomen hoeven te worden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:27

ik heb de radio aan en dit daar hebben ze het de hele tijd over....hoe je van niets ,iets kunt maken.
Daar zijn ze goed in in het linkse bestel ;)

Er zullen best mensen zijn die last hebben van andere mensen...dat heb je als je op een kluit leeft.
Maar of die klachten serieus genomen moeten worden?Nou,ja....de last zal er ongetwijfeld zijn,maar die lijst wordt natuurlijk nooit geloofwaardig.
Eigenlijk best jammer....in een tijd dat homo's moeten verhuizen in plaats van degene die de homo's pest.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 15:46

geerke schreef:
ik heb de radio aan en dit daar hebben ze het de hele tijd over....hoe je van niets ,iets kunt maken.
Daar zijn ze goed in in het linkse bestel ;)

Er zullen best mensen zijn die last hebben van andere mensen...dat heb je als je op een kluit leeft.
Maar of die klachten serieus genomen moeten worden?Nou,ja....de last zal er ongetwijfeld zijn,maar die lijst wordt natuurlijk nooit geloofwaardig.
Eigenlijk best jammer....in een tijd dat homo's moeten verhuizen in plaats van degene die de homo's pest.

Ik ben dan benieuwd welke zender/omroep jij op hebt staan? WNL is niet zo links hoor. :D
En je kan altijd wel het omroepbestel/media de schuld geven, maar het is een feit dat de PVV die site heeft geopend en het is een feit, dat andere landen in Europa daar vragen over hebben gesteld. Het lijkt mij dan juist de taak van de media om dit te melden. Zeker gezien onze lachende premier er niets aan doet.

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:02

hj doet het niet meer nu, de site.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 17:04

Misschien heeft Mark binnenskamers op Wilders in gepraat, want in het openbaar weigert hij een standpunt in te nemen, terwijl de druk toch wel erg groot wordt na partijgenoot Van Baalen roert nu ook Neelie Kroes zich

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:40

quote van Geert..

Citaat:
Wilders wilde niet ingaan op de vraag of er over zijn eigen vrouw, die uit Hongarije komt, ook meldingen welkom zijn. "Ik ga niets over mijn privéleven zeggen, maar ik verzeker u dat ik geen last heb van overlast."

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:09

volgens mij hebben er best wel mensen last van Polen,en waarom zou die overlast niet gemeld mogen worden?
Stel dat een poolse familie hun kind zouden mishandelen....dan mag dat toch ook gemeld worden?

Ik zou het alleen anders stellen....maakt niet uit,pools,turks,chinees of nederlander...bij overlast melden.
Het probleem is alleen dat er vaak niets met de melding wordt gedaan.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:14

geerke schreef:
volgens mij hebben er best wel mensen last van Polen,en waarom zou die overlast niet gemeld mogen worden?
Stel dat een poolse familie hun kind zouden mishandelen....dan mag dat toch ook gemeld worden?

Maar waarom moet die overlast dan op een website gemeld worden die uitsluitend bedoeld is voor klachten over Polen, en niet gewoon bij de politie (zoals bij overlast van Nederlanders)? :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 20:17

Volgens mij heeft iedereen wel eens last van buren, kijk naar de rijdende rechter, daar gaat het nooit over Polen niet eens over Marokkanen
Als er een kind mishandeld wordt en je belt de politie wordt er echt wel wat aan gedaan.
Daar is de politie ook voor, Geert is daar niet de aangewezen persoon voor.
Ook al niet gezien de hoeveelheid politici in zijn partij die anderen overlast aan gedaan hebben en al helemaal niet als er bevolkingsgroepen uitgelicht worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:18

:Y)

Citaat:
Gaat dit om noordpolen of zuidpolen? Ik raak altijd in de war.

*klik* Verzonden.
K*tpvv.