Jongen omgekomen door explosie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Jongen omgekomen door explosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:35

Citaat:
Vannacht in een berm langs de Hoogeveense Vaart in Nieuweroord het lichaam gevonden van een vermoedelijk 17-jarige jongen. De jongen is omgekomen door vuurwerk of een explosief. Na het horen van een harde knal hebben omwonenden de politie gewaarschuwd. Deze hebben bij het onderzoek speurhonden ingezet. De politie is bezig met het doorzoeken van de woning van het slachtoffer en heeft uit voorzorg enkele omliggende woningen ontruimd.

Over de identiteit van het slachtoffer is nog weinig bekend. Wel is duidelijk dat hij uit Nieuweroord komt.

(bron: http://www.hyves.nl/topic/18951988/Jong ... FQHXWOCOG8)

Citaat:
In de nacht van zondag op maandag werd een ambulance naar de Hoogeveense Vaart in Nieuweroord (gemeente Hoogeveen) gestuurd met de mededeling, dat er ter hoogte van de Van De Wall Bakestraat iemand in de berm lag.
Men moest rekening houden met een schietincident, want omwonenden hadden rond half één een luide knal gehoord.
Ter plaatse werd inderdaad een dode aangetroffen. Medische hulp mocht niet meer baten.

De politie startte direct een onderzoek op waarvoor de wijde omgeving werd afgezet.
De brandweer van Hoogeveen werd opgeroepen om voor extra verlichting te zorgen.
Ook het ijs van de Hoogeveense Vaart werd bij het onderzoek betrokken.
Nader onderzoek zal moeten uitwijzen hoe het slachtoffer - een zeventienjarige inwoner van Nieuweroord- om het leven is gekomen.
De politie vond in het ouderlijk huis van de jongen materiaal voor het samenstellen van explosieven.
Experts van de Explosieven Opruimingsdienst Defecnsie (EODD) hebben deze stoffen in de loop van de maandagochtend afgevoerd.
Omwonenden moesten in verband hiermee hun huis uit. Er zijn zo'n twintig woningen ontruimd.
De bewoners werden opgevangen in dorpshuis De Vuurkorf, waar ze nadere informatie kregen over hetgeen er gebeurd is.

Technisch rechercheurs onderzochten de omgeving van de plaats waar de explosie zich heeft voorgedaan en maakten o.a. foto's van bovenaf vanuit de hoogwerker van de Hoogeveense brandweer.
De wijde omgeving van de incidentlokatie langs de Hoogeveensche Vaart en de betreffende wijk is afgezet.
(brond: http://kilroynews.net/latestnews.htm )

Niet normaal meer tegenwoordig :\

slimmerik

Re: Jongen omgekomen door explosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:59

Tjonge, het wordt steeds gekker. Kan hier wel van allerlei conclusies aanhangen maar het blijft nog gissen natuurlijk. Medeleven met de nabestaanden in ieder geval. Zij zijn hierdoor slachtoffer geworden en moeten leven met het gemis.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:26

Deze jongen zat bij mij op school... Was heel bizar vandaag op school...

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:51

Wat verschrikkelijk ... Veel sterkte voor de nabestaanden ;(

Dan te bedenken dat ik er redelijk vaak langskom..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:01

Erg bizar indd, jongen zat bij mij op school maar kende hem niet persoonlijk. Er gaat van alles rond op onze school, maar wat zeker is: Hij heeft zijn youtubekanaal naam veranderd in 'suicide is painless.' Ik denk dat het een zelfmoordactie was, maarja wie ben ik om dat te zeggen. :)

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 18:19

Ikwashier: dan zit jij ook bij mij op school haha!
Maar dat van dat youtube kanaal had ik idd ook al gehoord.. Wel netjes dat de vlag halfstok hing vandaag :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:20

Hij zat ook bij mij op school. Zelfs bij hem in de klas gezeten.

En schrok er best wel van..

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:23

Ikwashier schreef:
Erg bizar indd, jongen zat bij mij op school maar kende hem niet persoonlijk. Er gaat van alles rond op onze school, maar wat zeker is: Hij heeft zijn youtubekanaal naam veranderd in 'suicide is painless.' Ik denk dat het een zelfmoordactie was, maarja wie ben ik om dat te zeggen. :)

Pestacties op school?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:25

Dromen, naar wat ik gehoord heb werd hij wel een beetje gepest.. Meer geplaagd of met hem gespot dan echt pesten maargoed.. Ik weet het verder ook niet..

Het was net ook op RTV Drenthe..

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:27

Margoooo schreef:
Dromen, naar wat ik gehoord heb werd hij wel een beetje gepest.. Meer geplaagd of met hem gespot dan echt pesten maargoed.. Ik weet het verder ook niet..

Het was net ook op RTV Drenthe..

Als iedereen een beetje plaagt is alles bij elkaar opgeteld een ware hel

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:31

Klopt helemaal :j
Maar nogmaals, ik kende hem en de situatie verder niet.. Heb het alleen gehoord van anderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:14

Thuis had hij totaal niet makkelijk. En idd werd erg veel gepest. Maar dit werd minder.

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:50

love_western schreef:
Thuis had hij totaal niet makkelijk. En idd werd erg veel gepest. Maar dit werd minder.

en waar haal je die onzin vandaan?

de gene met nog meer onzin kunnen beter stil blijven! de politie heeft onderzoek gedaan en gezegt wat er mogelijk gebeurt is dus luister maar naar de politie en niet zelf dingen gaan verzinnen

voor de rest, thanks voor de steun ..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:55

love_western heeft bij de jongen in de klas gezeten, dus zulke onzin lijkt het mij niet.. ;)

Echt vreselijk voor de nabestaanden..

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:56

Donkerblauw schreef:
love_western heeft bij de jongen in de klas gezeten, dus zulke onzin lijkt het mij niet.. ;)

Echt vreselijk voor de nabestaanden..

jah maar dat zegt nog niks
, ik ben zijn zus dus ken hem vele malen beter

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:58

Sorry. Dat kon ik ook niet weten.

Gecondoleerd met het verlies van je broertje, en veel sterkte de komende tijd.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:00

hiphorse schreef:
love_western schreef:

de gene met nog meer onzin kunnen beter stil blijven! de politie heeft onderzoek gedaan en gezegt wat er mogelijk gebeurt is dus luister maar naar de politie en niet zelf dingen gaan verzinnen

voor de rest, thanks voor de steun ..

Dit heeft hijzelf verteld aan een goeie vriendin van hem. Wat tevens een goeie vriendin van mij is.
Heb een poos met haar gepraat op msn. Want ze was er kapot van. En ik weet zeker dat zij geen onzin vertelt.

En heel veel sterkte toegewenst :(:)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:01

Heel erg veel sterkte hiphorse :(:) Ik heb hier geen woorden voor...

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:05

[/quote]

voor de rest, thanks voor de steun ..[/quote]
Dit heeft hijzelf verteld aan een goeie vriendin van hem. Wat tevens een goeie vriendin van mij is.
Heb een poos met haar gepraat op msn. Want ze was er kapot van. En ik weet zeker dat zij geen onzin vertelt.

En heel veel sterkte toegewenst :(:)[/quote]

jah natuurlijk... :roll:

thanks

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:07

Hiphorse: Heel veel sterkte voor jou en je familie!! Verschrikkelijk wat er gebeurd is. En het hoe en wat doet er eigenlijk niet toe (om er over te speculeren bedoel ik, het is al erg genoeg zo). Y;(

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:08

Love_western: het lijkt me erg ongepast om hier over door te gaan tegenover Hiphorse!

Veel sterkte toegewenst hiphorse :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:11

Melisjee schreef:
Love_western: het lijkt me erg ongepast om hier over door te gaan tegenover Hiphorse!

Veel sterkte toegewenst hiphorse :(:)

Dat doe ik verder ook niet. Zeg alleen wat ik gehoord heb van mijn goede vriendin. En weet zeker dat zij niet liegt.
Ze heeft namelijk veel meer verteld over deze jongen. Maar dat ga ik niet op internet zetten.

Ik ken hem alleen maar als een hele aardige en lieve jongen. Hij was 1 van de weinige die mij niet heeft gepest in dat schooljaar.
Soms heel stil maar soms ook knettergek. Dus schrok zelf ook van het bericht...

(Hoorde trouwens van mijn moeder dat ik eerder bij jou op paardrijden heb gezeten hiphorse)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-12 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:12

Nogmaals, speculaties (want dat zijn het) en beweren dat iemand wel/niet liegt: whatever: Het is gewoon absoluut niet gepast en denk ook niet dat Hiphorse hierop zit te wachten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:13

Pfuh, zo spijtig dat er steeds mensen omkomen of zwaar gewond raken. Het zoveelste slachtoffer op een rij. Wat spijtig dit had echt niet mogen gebeuren.

Wisten je ouders dat hij ermee bezig was? Wat erg wat een nachtmerrie voor je! veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:14

Melisjee schreef:
Nogmaals, speculaties (want dat zijn het) en beweren dat iemand wel/niet liegt: whatever: Het is gewoon absoluut niet gepast en denk ook niet dat Hiphorse hierop zit te wachten.

hier zul je mij ook niet verder over horen meer.

Zowat mijn hele vriendengroep kende hem. En zijn er allemaal stil en kapot van. Niemand had dit ook nooit verwacht.
Heb vandaag al heel wat over gepraat met mijn vrienden. Grootste gedeelte zat namelijk ook bij hem in de klas.