Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Heel veel daklozen weigeren om naar een (gratis) opvang te gaan met dit soort van temperaturen.
Weet niet precies waarom, denk dat het voor hun voelt alsof je ze belemmerd in hun vrijheid o.i.d.
Ersina schreef:Donkerblauw schreef:Heel veel daklozen weigeren om naar een (gratis) opvang te gaan met dit soort van temperaturen.
Weet niet precies waarom, denk dat het voor hun voelt alsof je ze belemmerd in hun vrijheid o.i.d.
Wel een gepraat met een dakloze ?
Ik wel en natuurlijk kan ik niet door het half jaar omgaan met een dakloze, praten over alle daklozen.
Maar om nu te zeggen dat vele daklozen weigeren....
Het is triest .![]()
De alcohol shenavillie wordt niet alleen gebruikt om warm te blijven , maar ook om niet stil te staan bij het verdriet wat deze mensen meetorsen.
Ersina schreef:Donkerblauw schreef:Heel veel daklozen weigeren om naar een (gratis) opvang te gaan met dit soort van temperaturen.
Wel een gepraat met een dakloze ?
Ik wel en natuurlijk kan ik niet door het half jaar omgaan met een dakloze, praten over alle daklozen.
Maar om nu te zeggen dat vele daklozen weigeren....
BarbaLala schreef:Mensen mogen met deze kou vaak gratis binnen slapen...