Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HijadelaLuna schreef:Heel triest... Geen woorden voor.
Echter vraag ik me af of de "daders" weten hoe hard het pesten aankwam bij dit meisje.
Wat voor de een een lolletje is slaat bij de ander in als een bom...
vuurneon schreef:Vreselijk dat je op die leeftijd al dat als enige uitweg ziet...
Wat ik alleen niet begrijp, waarom dan niet gewoon jezelf afmelden van Facebook? Ik verwacht dat pesterijen op facebook niet de enige reden was. Ze zal in het dagelijks leven ook genoeg voor de kiezen hebben moeten krijgen....
slimmerik schreef:Afschuwelijk. Daarom ben ik zo blij met het boktbeleid. Hoewel cyberpesten imo best een permanente ban mag betekenen.
randalinpony schreef:Pesten is van alle tijden. Maar zeggen dat je het niet kunt tegengaan, is een zwaktebod van vele onderwijsinstellingen.
Betekent eigenlijk naar de gepesten toe: wij vinden jou niet voldoende waard om ons druk over te maken. Pesten is stelselmatig fysiek of psychisch geweld tegen een slachtoffer binnen een situatie waaraan het slachtoffer zich meestal niet kan onttrekken.
Ook in Nederland zitten vele kinderen zwaar beschadigd thuis omdat scholen het pesten niet kunnen, of willen tegengaan (of maar wat aanhobbyen met projectjes)
Dit is wél een oplossing:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... sten.dhtml
Carien87 schreef:Meisje niet heel sterk geweest? Come on, pesten kan zoveel met mensen doen hoe sterk je ook in je schoenen staat. Sommige hebben daar geen weet van wat het kan doen met mensen,ik hoop dan ook dat deze mensen zich dan ook goed achter de oren krabben.
En voor de ouders, wat een verlies..Wat een leegte!