Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Een gedeelte van de reclame begrijp ik wel, zoals het logo van Dela op de kleding van het personeel. Daar zou ik mij niet aan storen. Op grafstenen, bloemstukken (oftewel: de persoonlijkere dingen) vind ik het wel ongepast.
Happinez schreef:Ayasha, waarom zou je dat niet kunnen vragen ? Ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben als mensen mij vragen hoe wat dat geregeld hebben.
Happinez schreef:Dat zou kunnen, daarom heb ik er op zich ook geen probleem mee als er reclame op de jasjes van bijv. de dela staat zoals die foto op de website.
Op een urn zo opzichtelijk heb ik meer problemen mee.
Ik heb zelf ervaren dat mensen naar ons toe kwamen na de dienst, als je het tactische brengt zie ik er zelf geen probleem in.
Je hoeft niet direct te vragen, maar als je zegt hoe mooi je de dienst vond en dan eventueel vraagt wie de uitvaartleider was zou ik niet als een obstakel zien.
Maar andere kunnen idd misschien meer moeite met zoiets hebben.
Wat jij zegt een begrafenis ondernemer is een ondernemer heb je helemaal gelijk in, ze brengen het tactvol maar zijn eigenlijk net zo zakelijk als ieder ander bedrijf in het "normale "bedrijfsleven.
annehoe schreef:het viel mij bij de crematie van mijn oom op dat op al het servies bij de koffietafel een uitvaartverzekering gedrukt stond.. Het irriteerde mij enorm maar zette mij ook aan het denken hoe duur dit wel niet moest zijn.. Dubbel dus
vuurneon schreef:annehoe schreef:het viel mij bij de crematie van mijn oom op dat op al het servies bij de koffietafel een uitvaartverzekering gedrukt stond.. Het irriteerde mij enorm maar zette mij ook aan het denken hoe duur dit wel niet moest zijn.. Dubbel dus
Daar dacht ik ook aan; ze maken reclame, terwijl je je ook nog blauw betaald aan die veel te kleine kopjes koffie. Dan denk ik; reclame in de ruil voor korting.