Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMathilde schreef:Dit is echt vreselijk! Op het bedrijf van mijn tante mag er ook niemand in de zelfde stal/ruimte bij de stier komen zonder dat er een muur tussen staat, omdat het gewoon levensgevaarlijke beesten zijn.
Isegrim schreef:xMathilde schreef:Dit is echt vreselijk! Op het bedrijf van mijn tante mag er ook niemand in de zelfde stal/ruimte bij de stier komen zonder dat er een muur tussen staat, omdat het gewoon levensgevaarlijke beesten zijn.
Volgens mij hangt dat er ook vanaf hoe je een stier houdt. Zo'n beest raakt uiteraard zwaar seksueel gefrustreerd als hij afgezonderd gehouden wordt. Ik gok dat een stier die 'mag wanneer hij wil' al een stuk minder gevaarlijk is...
Wel een afschuwelijk verhaal, je zal je man of zoon maar zo aantreffen...
_flo_ schreef:Toen ik gisterenavond rond 23.20 uur aan mijn nachtdienst begon kwam een collega binnenlopen samen met haar ega. Ik vond het vreemd dat ik zomaar even "visite" kreeg, maar ik zag direct aan haar rood omrande ogen dat er iets vreselijks moest zijn gebeurd.
De boers die bij dit ongeval het leven lieten waren haar broer en zwager, ze kwam direct van de rampplek om dit toch zo vroeg mogelijk te melden. Haar diensten moeten deze week worden opgevangen.
Ik heb dit trieste bericht vanmorgen aan dienstdoende collega's mee moeten delen en de sfeer was... niet te omschrijven.
Ik wens mijn collega, verdere familieleden en allen die er bij betrokken zijn heel veel sterkte in de tijd die komen gaat.