Er is een knap gemaakte en met humor doorspekte maar fundamenteel schokkende filmdocu door vrouwenrechten-vertegenwoordigers uitgebracht:
http://orgasminc.org/
http://www.youtube.com/watch?v=TUY-iTf2T1A
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Wat is normaal tegenwoordig?
Fiffill schreef:Daarom is wat normaal is dus wel interessant, want dit is toch helemaal niet abnormaal... terwijl het wel zo wordt bestempeld
Huertecilla schreef:Niet anders doch een stapje harder dan met cosmetische chirurgie inderdaad. Daarbij wordt een ideaalbeeld verkocht doch een afwijking ervan gelukkig (nog) niet als een ziektebeeld.
Yamcha schreef:en omdat alles wat ze zien, de 'perfecte' schaamlippen zijn, denken ze werkelijk dat zij abnormaal/ziek zijn.
Huertecilla schreef:Yamcha schreef:en omdat alles wat ze zien, de 'perfecte' schaamlippen zijn, denken ze werkelijk dat zij abnormaal/ziek zijn.
Het is (nog) geen als zodanig gedefinieerde zíekte.
Evenmin als bv pleptietjes een ziekte zijn. Dat deze als een zo groot probleem kunnen worden erváren dat het tot gééstes´ziekte´ leidt is wat anders.
Huertecilla schreef:ukje schreef:Ze moeten toch ergens hun geld aan verdienen.
In dit geval is het geld verdienen aan het aanpraten van een probleem.
Dat ´moet´ niet alleen niet, dan moet niet kunnen
Huertecilla schreef:LecyTinker schreef:kan je even uitleggen wat je bedoeld?
Een orgasmepil neemt motivatie om het eventueel onderliggende probleem aan te pakken weg.
Huertecilla schreef:Een ander HEEL negatief aspect van een ´medicijn´ is dat er geen noodzaak meer is voor fundamentele kwaliteit, randvoorwaardes, etc.
Huertecilla schreef:Zowel bij de cosmetische chirurgie als de orgasmepillen is het probleem dat het nep is. Wat je ´ziet´ is NIET wat je (genetisch) krijgt.
Kortom; de door evolutie bepaalde criteria voor partnerselectie worden om de tuin geleid.
Dat is niet alleen kansverlagend mbt de duurzaamheid van een relatie maar ook voor de toekomst van de mens als diersoort.
maura schreef:Voor veel mannen geldt dat het al lastig zat is om die een beetje op te voeden op dat vlak,
Yamcha schreef:maura schreef:Voor veel mannen geldt dat het al lastig zat is om die een beetje op te voeden op dat vlak,
Da's een waar woord.
Misschien ligt het probleem van het niet kunnen klaarkomen helemaal niet bij die vrouwen, maar bij de mannen
Luisteren naar je vrouw, schat![]()
Bij mijn ex kwam ik hoogst zelden klaar, en dan alleen nog als ik mezelf hielp, bij mijn man bijna altijd
Yamcha schreef:
een van de redenen waarom ik met deze wél trouwde en met de vorige niet (er zijn meer redenen uiteraard, zo oppervlakkig ben ik niet, maar ik zou liegen als ik zei dat het niet meespeelde, met een hork in bed zou ik er niet over piekeren om een langdurige relatie aan te gaan
Waarmee het geen tijd is voor pillen, maar om die kerels eens te gaan opvoeden(en dan ook belonen uiteraard, iedere vrouw haar eigen man opvoeden, komen we een heel eind mee)