nu.nl schreef:VALKENBURG - Een 37-jarige automobiliste is zaterdagmiddag in Valkenburg belaagd door meerdere omstanders nadat zij een 4-jarig kind had aangereden op de Daalhemerweg, vlakbij een drukke kerstmarkt.
Omringd door tientallen mensen schold een aantal omstanders haar uit en ook probeerde iemand haar uit de auto te trekken, maakte de politie zondag bekend.
De vrouw raakte behoorlijk overstuur. Het uit Geldrop afkomstige jongetje was pardoes de weg over gestoken vlak voor haar auto. Zij kon het kind niet meer ontwijken.
Het kind raakte lichtgewond.
Wat vindt Bokt hiervan? (Afgezien van de taalfouten in het artikel, het is een letterlijke quote).
Ik was er niet bij natuurlijk, kan me voorstellen dat mensen schrikken van een ongeluk waar een kind bij betrokken is, maar soms kun je er gewoon niets aan doen en lopen ze zo onder je auto, zonder dat je zelfs nog aan ontwijken kunt denken.
De reactie van de mensen om de auto heen vind ik dan ook zwaar overtrokken en fout - en wat zal dat arme mens zich ellendig voelen....