Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Waaruit blijkt dan dat de uitkering in zijn geheel komt te vervallen?
Britty schreef:Ik vind het bijvoorbeeld wel heel goed, dat inwonende meerderjarige kinderen geen recht hebben op een uitkering. Maar om nou als kind je ouders te moeten onderhouden, vind ik wat ver gaan. Een bijdrage is wel heel normaal, maar je hele salaris?
Britty schreef:O ik vind het in bepaalde gevallen juist heel goed hoor! Ken nog wel een voorbeeld van een gezien met 6 kinderen, welke allemaal een uitkering hadden, ze hadden alles tezamen maandelijks € 3500 netto! Dat is toch gewoon te gek voor woorden!!! Maar ik moet dan toch ook denken aan een kind met een baan, die hard werkt om bijvoorbeeld haar paardje te kunnen behouden en nog wat probeert te sparen om later op zichzelf te kunnen wonen. Daar gaat het hard aankomen, want dat gaat natuurlijk niet meer lukken als je de huur, verzekeringen en boodschappen voor je hele familie moet gaan betalen..
Heino schreef:Britty schreef:die hard werkt om bijvoorbeeld haar paardje te kunnen behouden
Hartstikke leuk zo'n paard, maar van dat paard kunnen twee achterstandsgezinnen een maand eten
Abiola schreef:Ze kan ook het huis uitgaan? Ik heb in ieder geval helemaal geen zin in Belasting betalen voor mensen die niet willen werken.
Britty schreef:Ik vind m'n papa en mama echt heel lief, maar als zij het vertikken om te gaan werken, ga ik dus niet m'n paarden verkopen, zodat zij weer een maandje op de bank kunnen zitten!
Britty schreef:Kind krijgt dan inderdaad ook geen uitkering meer, als de ouders werken. En dat vind ik dus heel goed.
Ik vind m'n papa en mama echt heel lief, maar als zij het vertikken om te gaan werken, ga ik dus niet m'n paarden verkopen, zodat zij weer een maandje op de bank kunnen zitten!