Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Dat de paarden wat onrustig zijn ben ik met je eens, maar vergeet niet dat deze dieren wel een gedegen opleiding hebben gehad m.b.t. optochten.
Daarnaast is de wagen behoorlijk zwaar en als ik mijn eigen pony's in zware omstandigheden voor de wagen zet (denk aan een bak of in het gras) en ze moeten voorwaarts weg dan willen ze soms ook nog weleens wat omhoog komen om de wagen van zijn plek te krijgen.
Polly schreef:klopt dat ben ik met je eens maar vind 'slecht voorbeeld' wel wat overdreven als ik eerlijk ben. Uiteindelijk zijn het allemaal paarden met opleiding en wie weet hebben ze wel meer samen gelopen, dat we vorige week de eerste keer samen in het span gezien hebben wil niet zeggen dat ze er verder niks mee doen toch.
Die drukte en trambanen zijn ze gewend van het werk onder het zadel.
arosier schreef:Ze zei, we hebben deze week hard geoefend wat wij vorige week hebben gezien wil
Niet zeggen dat dat de enigste keer was
Mariposa11 schreef:het waren wel degelijk politiepaarden!! die zwarte van hun zelf, en die vos van regio eindhoven. Die vos loopt regelmatig in het span, die zwarte wat minder maar is wel beleerd en loopt onder het zadel in het korps..
Ze waren idd wat onrustig, maar wel onder controle..