Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boheme schreef:Het geld gaat denk ik naar de mensen binnen Pink, de reclamespots, bnners enz.
Dit was al langere tijd bekend.
Lusitano schreef:en zo gaat het er aan toe binnen veel 'goede doelen' helaas.
Als je echt een verschil wilt maken kun je beter zelf je handen uit de mouwen steken vermoed ik.
Al is dat met onderzoek naar kanker wellicht wat lastig....
schandalig dit...
Yessy schreef:Wt een vaag bericht... Ze halen die 15% niet, maar hebben wel bijna de helft van het binnengehaalde geld op een spaarrekening staan. Wat is de bedoeling van dat geld? Steek dat in mooi onderzoek en we komen hopelijk weer een stapje verder (en zij halen hun quotum met gemak)
Bellarose schreef:Aan mij verdienen ze ook geen cent meer. Dan geef ik het liever direct aan de KWF.
Een beetje mensen geld afhandig maken onder de naam van een goed doel, ten behoeve van een ernstige ziekte, en het dan vervolgens aan vanalles behalve onderzoek besteden. Stelletje idioten, kan me hier zo boos om maken
Apple schreef:Zoals ik het nu begrijp is Pink Ribbon dus vooral een stichting die zichzelf in stand houdt en het geld gebruikt om zichzelf in stand te houden. Dat met mooie banners, een magazine, veel media aandacht, BN-ers etc.etc.etc..
Dan wordt er gezegd: Pink Ribbon richt zich meer op voorlichting dan op onderzoek. En inderdaad: door alle media-aandacht wordt weer flink de aandacht gevestigd op borstkanker. Het zorgt voor een bewustwording.
Alleen dan wel weer jammer dat er dan niets gedaan wordt aan onderzoek naar betere behandelmethodes.
Je zou toch zeggen dan ondanks het glossy magazine, spotjes, BN-ers endergelijke het toch mogelijk zou moeten zijn om iig die 15% te halen (wat ik eigenlijk al laag vind).
Evelli schreef:En dit bericht maakt een einde aan mijn donaties aan de stichting. Zijn ze helemaal van de pot gerukt? Maar 15% van alle opbrengsten naar onderzoek? Belachelijk!