Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TurdusMerula schreef:Citaat:-Sommige mensen zijn 40 euro kwijt voor een reis die normaal 5/6 euro kost.
Dan doe je écht iets verkeerds hoor...
Ik ben ook geen fan, maar dit geloof ik niet...
Donkerblauw schreef:Ik heb overigens wel eens 20 euro betaald voor een retourtje school (kostte normaal gesproken 4 euro in totaal). Was in een van de eerste weken dat je met een chipkaart kon reizen, dus waarschijnlijk een kinderziekte. Heb toen m'n gegevens ingestuurd, en na heel wat zeuren heb ik uiteindelijk wel m'n 16 euro teruggekregen
Biggers schreef:-Slechthorende of doven weten niet of ze in of uitgecheckt zijn.
Surprise_Boy schreef:Een leraar bij ons in 't dorp had laatst ook geen saldo meer, en te weinig geld bij zich. Pinautomaat deed 't niet, winkel om op te laden was nog niet open, dus uiteindelijk is hij in 40 minuten naar school gefietst, en viel bijna flauw voor zijn lokaal omdat hij ook niks had gegeten...Met een strippenkaart was dit niet gebeurd...
Oh, en ik krijg altijd hoofdpijn van die piepjes, dan gaat iedereen al uitchecken, zó irritant!
pernill schreef:Donkerblauw schreef:Ik heb overigens wel eens 20 euro betaald voor een retourtje school (kostte normaal gesproken 4 euro in totaal). Was in een van de eerste weken dat je met een chipkaart kon reizen, dus waarschijnlijk een kinderziekte. Heb toen m'n gegevens ingestuurd, en na heel wat zeuren heb ik uiteindelijk wel m'n 16 euro teruggekregen
Was je toen niet vergeten uit te checken?
_Tara_ schreef:Mijn studenten ov chip is nu stuk en nu mag ik dus op eigen kosten reizen... Nou hoef ik gelukkig nergens heen de komende tijd verder maar je zult maar op een uur reizen van je studie wonen. Ben je mooi de lúl.