Twee kinderen in auto verdronken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 19:37

bron: http://nos.nl/artikel/309543-twee-kinderen-in-auto-verdronken.html

Citaat:
Twee kinderen dood door auto in het water Twee kinderen dood door auto in het water NOS
Toegevoegd: woensdag 2 nov 2011, 13:46

Twee jonge kinderen zijn verdronken toen de auto waarin ze zaten te water raakte. De moeder die ook in de auto zat, kon door omstanders worden gered. Het ongeluk gebeurde in Utrecht op de Keulsekade.

De vrouw parkeerde haar auto op de kade, daar is geen afscheiding van het water. De auto belandde door nog onbekende reden in het Merwedekanaal. Omstanders sprongen het water in om te helpen. De moeder was toen al uit de auto geklommen.

Duikers van de brandweer haalden uiteindelijk de kinderen uit het water. Ze zijn naar het ziekenhuis gebracht, maar konden niet meer worden gered.

Pff, wat erg zeg.. Ben je zo je kinderen kwijt.. Wel goed van omstanders om direct te reageren. Helaas was het voor de kinderen te laat.. Vind het persoonlijk een beetje vreemd dat er geen afrastering is bij een parkeerplek bij water..

M3lisss

Re: Twee kinderen in auto verdronken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:38

Wat een vreselijk nieuws zeg. Arme kindjes :(:)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:39

@Jolandaa_ , is helemaal niet zo vreemd dat er geen afrastering is ;), zie je namelijk erg vaak! Veilig is ander verhaal.... Erg sneu voor deze kinderen en natuurlijk die ouders .

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:40

Ik zei vanmiddag al tegen mijn man. Daar kom je als moeder (en natuurlijk beide ouders) nooit over heen.
Kippenvel gevoel. Mijn gedachten gaan uit naar de ouders en iedereen die de kindjes lief hadden.
Verschrikkelijk! |(

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:58

Heel naar ;(

Maar je ziet dit heel vaak hoor, geen afrastering, en dat gaat vooralsnog op deze manier niet vaak fout! Je hoort toch vaker dat beschonken mannen wat urine kwijt willen en vallen dan dat het met parkeren mis gaat... Toch kan het mis gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:00

Vreselijk.. Heb er geen andere woorden voor, een ware nachtmerrie.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:01

Hoorde het vandaag op het nieuws. Wat een drama!!!
Ik snapte alleen zelf niet zo goed dat de vrouw er zelf ongedeerd uit is gekomen en niet ten minste 1 van de kinderen heeft kunnen redden.... :o

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:04

vreselijk zeg!
wat een drama om zo je kinderen te verliezen |( deze zaten natuurlijk vast in een stoeltje en heb je niet zomaar los ;(
ik weet niet hoelang ze onder water gelegen hebben, maar de brandweer moest komen en voordat hun helemaal gereed zijn............... |(
heel je leven is kapot,ik leef heel erg mee met de ouders en andere nabestaanden.
hoe kom je dit te boven?

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:47

Kentaro schreef:
Hoorde het vandaag op het nieuws. Wat een drama!!!
Ik snapte alleen zelf niet zo goed dat de vrouw er zelf ongedeerd uit is gekomen en niet ten minste 1 van de kinderen heeft kunnen redden.... :o

Wat ik hoorde was dat omstanders de vrouw hebben kunnen redden. De kinderen zijn nog reannimeerd maar in het ziekenhuis toch nog overleden ;(

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:51

Wat een verschrikkelijk iets zeg. Ik hoorde het op het nieuws en mijn man kwam er mee thuis, die had het op het nieuws gehoord. Hij kreeg er ook gewoon kippenvel van. En al een baby overleden door een ongeval in het zwembad. Echt om te huilen. Veel sterkte voor de ouders en familieleden...

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:52

Brr, daar moet je toch niet aan denken zeg..

Heel veel sterkte voor de vrouw en haar familie.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:55

Zoiets is echt mijn allergrootste nachtmerrie...

Die kidnerstoelen van tegenwoordig heb je niet zomaar los. Daar moet je echt goed op de juiste manier voor op dat ding drukken, die armen uit die gordels krijgen en dat terwijl je ook eerst nog in die auto moet zien te komen. Heb vorig jaar echt meerdere keren nachtmerries gehad over dit soort situaties. (heb een tweeling en droomde dan dus ook steeds dat ik ze er niet uitkreeg om dan op tijd weer wakker te worden)

Vreselijk dus voor de moeder en andere familieleden. Gecondoleerd voor hen die de kinderen of familie kenden.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:56

Verschrikkelijk |( je ergste nachtmerrie.
Het idee al dat je kindjes achterin zitten en dat je ze er niet uit kan krijgen.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:57

Sterkte gewenst!

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:01

Dit waren de oppaskindjes van een goede vriendin van mij..... Ze is er kapot van, ik heb nog niet het hele verhaal gehoord, maar vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Dit is de grootste nachtmerrie voor elke ouder. Ik moet er niet aan denken wat een verdriet die ouders moeten hebben, ondraaglijke pijn.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:02

wat een drama. Afschuwelijk voor de ouders en vooral de moeder, hoe kan je jezelf dat ooit vergeven (ook al kan je hier niks aan doen).
Je ziet het idd heel vaak van die onafgeschermde grachtenkanten. heb me al vaak afgevraagd waarom zie niet op het randje een klein richtje metselen, dat heb je geen hoge afscheiding nodig, maar voel je het tenminste als je erover heen zou gaan.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:05

Wat een afschuwelijk ongeluk.
De ouders zullen nu geen leven meer hebben, het is gewoon te erg.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:05

De ambu's en polities raasden idd voor mijn neus langs toen ik het umc uit kwam. Wat een nachtmerrie voor die ouders zeg!

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:06

Ik hoorde dit net, ik vind het zo vreselijk! |(

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:31

|( Dit is idd te erg om te bevatten.... Dit mag eigenlijk niemand overkomen, het is echt te erg voor woorden

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:35

echt heel erg! Hoorde het gister al..ouders zullen dit ook nooit helemaal te boven komen...wat een drama Y;(

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:38

Dit is het ergste wat je als ouder kan meemaken... Y;(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:40

De moeder was een collega van een vriendin van mij. Die vriendin was er gisteren goed ziek van, er zijn mensen de auto nagedoken maar het is ze gewoonweg niet gelukt om de kinderen te bereiken..
Echt inverdrietig.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:43

Ik geloof dat ik deze gisteren had gelezen, toen waren ze nog bezig met het reanimeren van de kinderen en op zoek naar de moeder. Zo stond het tenminste op nu.nl. Wat een ontzettende dieptrieste gebeurtenis zeg.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:43

Zag het vandaag in de krant staan, afschuwelijk...

Hoe ik het heb begrepen, is dat de vrouw uit de auto ging en dat de auto vervolgens zo het water in gleed... Het liep lichtelijk schuin af daar... Echt verschrikkelijk, heel erg veel sterkte aan iedereen toegewenst..