Blackendeckeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Blackendeckeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 17:01

Menige jonge jongen droomt hier van.....
Maar als je zo`n jochie eerst volgooid met drank....dan doet ie t toch helemaal niet meer.
Vraag blijft....moet dit kunnen of toch maar liever niet.

bron:Spits.

Citaat:
Vrouw (20) doet jongens (12, 14 en 15)

Een 20-jarige vrouw die seks had met vier minderjarige jongens hoeft niet meer de cel in voor haar daden. De Australische dame in kwestie voerde de jongens dronken en blackendeckerde daarna met de heren.

Laura O'Donnel had volgens de rechter een laag zelfbeeld, een alcoholprobleem en een moeilijke jeugd achter de rug. De daden konden haar dan ook niet worden aangerekend, aldus de Daily Telegraph.

Noel McNamara van de Australische Slachtofferhulp spreekt schande over het vonnis. "Als het om een man zou gaan, dan was het een heel ander verhaal geweest." Of de jongens, in de leeftijd van 12, 15 en (twee van) 14 jaar, in hoger beroep gaan is niet bekend.
Laatst bijgewerkt door Poosje81 op 20-10-11 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Artikel wederom in quote gezet ;)

opisop_shop

Re: Blackendeckeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:02

jeetje wat ziek...

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:03

Walgelijke redenatie! Alsof je geschiedenis daden uit het heden goedkeurt. Bah!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:03

misschien heel blond (gelukkig ben ik dat van nature) maar blackendeckerde.... is dat een nieuw woord?

Zelf vind ik dat die vrouw wel vervolgd had moeten worden. Desnoods flinke therapie, echt gezond is dit niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:08

Esther_r20 schreef:
misschien heel blond (gelukkig ben ik dat van nature) maar blackendeckerde.... is dat een nieuw woord?

Zelf vind ik dat die vrouw wel vervolgd had moeten worden. Desnoods flinke therapie, echt gezond is dit niet.

Hier ook een, wat is blackendeckeren? xd

Vraag me alleen af hoe die vrouw hun dronken heeft gevoerd, dat merk je toch als 12/14 jarige jongen? :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:30

Ik ken wel het merk van boormachine's ; Black en Decker. :')

Maar ziek dat er niks tegen gedaan word. En als de vrouw het nog een keer doet? Dan kan er nog niks gedaan worden? :n

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 17:38

Maar als de dader een man was geweest.....was hij er dan ook zo gemakkelijk af gekomen??

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:57

Waarvoor was ze precies aangeklaagd dan? Seks met minderjarigen neem ik aan? Want van verkrachting lijkt me geen sprake.

Maar goed, vind een laag zelfbeeld, drankprobleem en slechte jeugd niet echt ter zake doend. Vraag me echter wel af waar de jongens tegen in beroep willen gaan. Zijn ze met z'n allen tegelijk gedwongen?

Vind het een moeilijke discussie,, aangezien jongeren steeds eerder aan seks doen en al op steeds jongere leeftijd ook alcohol drinken. Weet dus niet in hoeverre hier sprake is geweest van dwang (hoe dwing je vier puberjongens om seks met je te hebben? Hoe voer je puberjongens dronken?). In hoeverre heeft het eigen aandeel van de jongens meegewogen in de beslissing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 18:51

papagroom schreef:
Maar als de dader een man was geweest.....was hij er dan ook zo gemakkelijk af gekomen??

Zeker niet.
Vind de reacties hier nu ook erg mild, zeker in vergelijking met hoe er op een mannelijke pedosexueel wordt gereageerd.

Hoe kan het dat een vrouwelijke pedosexueel blijkbaar minder erg is dan een mannelijke?

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:06

Manegepaard schreef:
Esther_r20 schreef:

Hier ook een, wat is blackendeckeren? xd

Vraag me alleen af hoe die vrouw hun dronken heeft gevoerd, dat merk je toch als 12/14 jarige jongen? :+

Ja ik zal ook wel heel blond zijn, maar wat is blackendeckeren??

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:48

een soort klussen zonder kijkers ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:49

Het blijft misbruik van minderjarigen, het is van de zotte dat de vrouw vrijuit gaat.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:58

papagroom schreef:
Menige jonge jongen droomt hier van...

Inderdaad, en iedere vrouw die verkracht wordt heeft er zeker óók zelf om gevraagd nietwaar? %)
Schandalig vonnis.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:01

Belachelijk dit. Omdat het een sielugh vrouwtje betreft die een rotjeugd heeft gehad is het goed dat ze een paar jochies heeft misbruikt? Kom op zeg, die vrouw heeft die jongens doelbewust dronken gevoerd om sex met ze te kunnen hebben. Niet goed te praten dit, gewoon de bak in met die dame en dezelfde behandeling als een man.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 20:37

Sorry, ik denk er anders over... Omdat ik gewoon onvoldoende feiten in deze zaak ken.

Zijn de jongens gedwongen? Met z'n vieren tegelijk? En is het heel vreemd dat een jongen van 15 seks heeft met een vrouw van 20? Ik praat het niet goed hoor!! En ik vind de redenen die genoemd worden, slechte jeugd etc, echt van de zotte om iemand daarop niet te straffen. Maar om zonder verdere feiten te kennen meteen van pedofilie te spreken, of van verkrachting, ik weet het niet..... Het betreft geen kinderen, het betreft pubers. Waren ze allemaal tegelijk slachtoffer? Aangezien het woord geblackendekkert gebruikt wordt, ga ik er van uit dat meerdere jongens tegelijk seks met de vrouw gehad hebben. Hoe zit dat dan? En in tegenstelling tot een meisje dat door een man gepenetreerd wordt (sorry dat ik dat maar zo even benoem hier) zijn het hier kennelijk meerdere jongens die een jonge vrouw gepenetreerd hebben. Ik zie daar wel degelijk verschil. Ik denk dat dat op een hele andere manier plaatsvindt dan wanneer een man een meisje dwingt tot seks.

Voordat ik met mijn oordeel kom, of meteen ga roepen als het een man was, etc. zou ik graag wat meer feiten willen hebben. Maar die hebben we niet.

Omdat seks met een minderjarige strafbaar is, is deze vrouw strafbaar. maar ik zie nergens staan dat ze de jongens verkracht heeft, en dat zou me ook zeer verbazen gezien de moeilijkheid waarmee dat voor elkaar gekregen zou moeten worden.

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:24

Het gebeurd vaak genoeg dan een meisje van 15 seks heeft met een jongen van 20. In dit geval is het andersom. Zo gek is dat dus niet. Als ze de jongens echt seksueel misbruikt hebt zou ze wat mij betreft net zo goed gestraft mogen worden als (pedofile) mannen. Maar of hier nou echt sprake van is...

Edit: Heb het artikel nog een keer gelezen, maar 12 en 14 is inderdaad wel echt jong. Daar had de vrouw wel over mogen nadenken als er geen misbruik in het spel is.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:03

Nouja, als een meisje niet wil heeft ze weinig te willen maar als een jongen niet wil dan gebeurt er niks toch? :+

Vind het wel vreemd dat ze vrijuit gaat, maar met dit bovenstaande erbij genomen... word het een lastige zaak toch?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:00

papagroom schreef:
Menige jonge jongen droomt hier van.....
Maar als je zo`n jochie eerst volgooid met drank....dan doet ie t toch helemaal niet meer.
Vraag blijft....moet dit kunnen of toch maar liever niet.

bron:Spits.

Vrouw (20) doet jongens (12, 14 en 15)

Een 20-jarige vrouw die seks had met vier minderjarige jongens hoeft niet meer de cel in voor haar daden. De Australische dame in kwestie voerde de jongens dronken en blackendeckerde daarna met de heren.

Laura O'Donnel had volgens de rechter een laag zelfbeeld, een alcoholprobleem en een moeilijke jeugd achter de rug. De daden konden haar dan ook niet worden aangerekend, aldus de Daily Telegraph.

Noel McNamara van de Australische Slachtofferhulp spreekt schande over het vonnis. "Als het om een man zou gaan, dan was het een heel ander verhaal geweest." Of de jongens, in de leeftijd van 12, 15 en (twee van) 14 jaar, in hoger beroep gaan is niet bekend.

Je geeft het antwoord zelf al: menig jongen droomt ervan. :D (en op een ouwe fiets moet je het leren en zo oud is 20 nog niet)
Hoe ging dat liedje van Rob de Nijs: het werd zomer?

De vraag is: was de sex vrijwillig? ja? prima
Was de sex niet vrijwillig, technische vraag: hoe ging het dan in zijn werk na een lading drank en "geen zin hebben" ? Lijkt me toch een beetje moeilijk?

PS Ik ben blij dat je terug bent hoor PPG, er is er maar één hier op Bokt die zulke topics opent *\o/*

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 23:09

Afbeelding :wave:

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:21

papagroom schreef:
Afbeelding :wave:

:D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:22

Carmen schreef:
Ja ik zal ook wel heel blond zijn, maar wat is blackendeckeren??

Raar dat die vraag nu 3 keer gesteld is en niemand antwoord geeft ook PPG niet

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 23:26

Ik heb die term ook niet verzonnen.....maar ik denk dat ze hier mee de beweging van een decoupeer zaag bedoelen.........of misschien wel hobbyen in het algemeen....in ieder geval niet doe het zelven.. :D
Laatst bijgewerkt door papagroom op 20-10-11 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:27

Ik wacht geduldig af, tot PPG dit heel netjes gaat uitleggen in woorden die ook voor de kleine meelezers geschikt zijn. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:28

papagroom schreef:
Ik heb die term ook niet verzonnen.....maar ik denk dat ze hier mee de beweging van een decoupeer zaag bedoelen.........of misschien wel hobbyen in het algemeen....in ieder gevalniet doe het zelven.. :D

Een decoupeerzaag in de buurt van dat lichaamsdeel, lijkt me erg gevaarlijk :D

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 23:35

Ik heb het slechts over de beweging electra......
Overigens.....of hier sprake is van misbruik,hangt ook van het uiterlijk van de dame in kwestie af..