Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dynamiek schreef:Nou van de week kwam in het nieuws dat Gemeentes geen geld meer mogen vragen voor het maken van de ID kaarten.
Gemeente Amsterdam en volgens mij Rotterdam geven hun geld terug aan de burgers die hun id kaart hebben laten maken tussen 26-08-2010 en 10-09-2011, de burgers in die gemeentes hoeven niks te doen gemeente neemt zelf contact met hun op hoe hun hun geld terug gaan krijgen (erg netjes allemaal geregeld).
Nu dacht ik omdat ik in oktober verleden jaar voor mijn man en mij 2 id kaarten aangevraagd heb en mij ongeveer 100 heeft gekocht eens contact opgezocht met mijn gemeente Ede, wat dacht je deze stelt de regel, 6 weken voor 10-09-2011 dan krijg je geen geld terug.
Hoeze trekken wij 1 lijn in Nederland? Ik kan dus fluiten naar mijn centen maar ik ga toch echt wel bezwaar indien, achterlijk land.
dynamiek schreef:Hoeze trekken wij 1 lijn in Nederland? Ik kan dus fluiten naar mijn centen maar ik ga toch echt wel bezwaar indien, achterlijk land.
Yvank_ schreef:paardenfreak schreef:ik haal er wel een op in elk geval.. kan die stomme paspoort mooi in de kluis blijven liggen.
ik heb tot volgend jaar nog zon achterlijk grote rijbewijs.
heb ik mooi een klein pasje om in de portemonee te bewaren.
helaas hij is niet gratis meer!