Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:Vreselijk! Maar ook... wat moet er met een vader aan de hand zijn, voor 'ie z'n eigen kind zoiets aan doet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat uit pure slechtheid doet.
robeer schreef:Ik vraag me altijd af hoe iemand in hemelsnaam tot zo'n daad gekomen is. Wat moet daar een ellende aan vooraf gegaan zijn zeg. En nog komen uiteraard. Ik kan me met geen mogelijkheid een voorstelling maken van hoe het voelt om je eigen kind om te brengen of gedachten daaromtrent te hebben. Wat een drama.
Is trouwens in mijn 'achtertuin' gebeurt. Niet dat het dan erger is of zo maar het komt wel dichtbij.
Valt jullie trouwens ook de grote hoeveelhied gezinsdramas van de laatste tijd op? 'Vroeger' gebeurde dat alleen in het buitenland.
idefix4 schreef:robeer schreef:Ik vraag me altijd af hoe iemand in hemelsnaam tot zo'n daad gekomen is. Wat moet daar een ellende aan vooraf gegaan zijn zeg. En nog komen uiteraard. Ik kan me met geen mogelijkheid een voorstelling maken van hoe het voelt om je eigen kind om te brengen of gedachten daaromtrent te hebben. Wat een drama.
Is trouwens in mijn 'achtertuin' gebeurt. Niet dat het dan erger is of zo maar het komt wel dichtbij.
Valt jullie trouwens ook de grote hoeveelhied gezinsdramas van de laatste tijd op? 'Vroeger' gebeurde dat alleen in het buitenland.
Men zegt dat er vroeger geen ruchtbaarheid werd gegeven, maar ik vind het ook opvallend. Ik denk dat het ook te maken heeft met de haast en druk waar mensen momenteel mee moeten leven. Niet iedereen kan daar mee omgaan. Soms vraag ik me wel eens af of ouders tegenwoordig wel tijd gegund krijgen om de kinderen zelf op te voeden. Veel mensen weten niet eens meer hoe dat moet. Welvaart heeft een hoge prijs! Maar het gebeurt in landen met minder welvaart ook en soms in veel grotere mate. Ook dat realiseer ik me wel.
jij ook sterkte. Kende je het gezin?
blauw00gje schreef:Pff, ik ken deze mensen niet maar ik word hier héél erg boos en verdrietig van..
Ik wil familie, vrienden, kennissen en iedereen die er betrokken bij is geraakt condoleren en heel erg veel sterkte wensen.
Blue_Eyes schreef:blauw00gje schreef:Pff, ik ken deze mensen niet maar ik word hier héél erg boos en verdrietig van..
Ik wil familie, vrienden, kennissen en iedereen die er betrokken bij is geraakt condoleren en heel erg veel sterkte wensen.
Wat jij hebt heb ik ook, het komt wel heeeeel erg dichtbij huis ineens, he?
Zooo afschuwelijk....