te ziek voor woorden.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

woofie

te ziek voor woorden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 07:28

VELDHOVEN – Een 36-jarige man heeft zich zaterdag in Veldhoven van het leven beroofd nadat hij zijn zoontje van één jaar had gedood. De vader had het kind thuis opgehangen, een foto van het jongetje gemaakt en die via de telefoon naar de moeder gestuurd. Daarna verliet hij de woning met achterlating van een afscheidsbrief.

Nadat de vrouw de foto ontving is ze in paniek naar huis gegaan in een poging haar zoontje te redden. Met het kind in de armen haastte ze zich via een plat dak naar een naastgelegen winkel. De kok van een nabijgelegen café heeft nog geprobeerd het jongetje te reanimeren. De hulpdiensten namen de reddingsactie over. Maar hun inzet was tevergeefs.

De ambulancemedewerkers waren hevig geëmotioneerd en zijn naar huis gestuurd. Ook de eigenaar van de winkel is kapot van het drama. ‘Het is niet te geloven wat er gebeurd is. Dit is ontzettend hard aangekomen. Het is een drama, vooral voor de moeder en de familie”, zegt J. Leijten, die zijn zaak ’s middags gesloten hield.

Gistermiddag is het levenloze lichaam van de man teruggevonden in een bosperceel in de buurt. De politie acht hem verantwoordelijk voor de dood van het kind. De Veldhovense hockeyclub Basko, waar de verdachte speelde, heeft een feest dat voor gisteravond was gepland afgelast.

bron: De Stentor

Andere Wegener websites
>

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:33

:oo jezus ,wat ben je dan ziek zeg!

wat een sadist om zo`n actie op de foto te zetten en naar de moeder te sturen,ik leef heel erg mee met de moeder,de familie en de buurman van de winkel.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:51

Pff, ik ken deze mensen niet maar ik word hier héél erg boos en verdrietig van..
Ik wil familie, vrienden, kennissen en iedereen die er betrokken bij is geraakt condoleren en heel erg veel sterkte wensen. Y;(

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:37

|( Schokkend... geen andere woorden voor.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:39

Sprakeloos...

Lynn_Nikita

Re: te ziek voor woorden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:41

ziek dat je dit met je eigen kind kan doen, en al helemaal te afschuwelijk voor woorden dat hij een foto stuurt
ben er misselijk van, aangezien ik ook een 1 jarig zoontje heb en niet kan indenken hoe het zou zijn als ik zoiets meemaakte
heel veel sterkte voor de betrokkenen

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:45

ik heb even flink hierom moeten huilen.
Zelf heb ik een jongetje van 1 jaar en dat dit zo te lezen :r .
Heel veel sterkte voor de moeder |(

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:49

|(

Heel veel sterkte voor familie, kenissen & betrokkenen Y;(

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:51

Ik sta telkens weer paf dat er mensen daadwerkelijk rondlopen die tot zoiets in staat zijn 8)7 :r
Dan ben je gewoon ziek in je hoofd.....gelukkig heeft hij zichzelf opgeruimd....
Sterkte voor de moeder en nabestaanden :(:)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:54

Vreselijk gewoon. Inderdaad te ziek voor woorden..

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:59

Winddancer schreef:
.....gelukkig heeft hij zichzelf opgeruimd....

Inderdaad, en anders zou je het als moeder zijnde alsnog doen, wat een randdebiel.

Sterkte voor de nabestaanden.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:01

Jee, hier word ik echt zo verdrietig van... Hoe kan een ouder dat zijn kind aandoen? En dan nog een foto maken ook... Ben gelijk kotsmisselijk... En zo verdrietig...

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:04

Ik vraag me altijd af hoe iemand in hemelsnaam tot zo'n daad gekomen is. Wat moet daar een ellende aan vooraf gegaan zijn zeg. En nog komen uiteraard. Ik kan me met geen mogelijkheid een voorstelling maken van hoe het voelt om je eigen kind om te brengen of gedachten daaromtrent te hebben. Wat een drama.

Is trouwens in mijn 'achtertuin' gebeurt. Niet dat het dan erger is of zo maar het komt wel dichtbij.

Valt jullie trouwens ook de grote hoeveelhied gezinsdramas van de laatste tijd op? 'Vroeger' gebeurde dat alleen in het buitenland.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:04

Vreselijk! Maar ook... wat moet er met een vader aan de hand zijn, voor 'ie z'n eigen kind zoiets aan doet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat uit pure slechtheid doet.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:05

Inderdaad, te ziek voor woorden.
Hoe komt een mens zover, dat ie zulke dingen doet?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:08

Anoeska schreef:
Vreselijk! Maar ook... wat moet er met een vader aan de hand zijn, voor 'ie z'n eigen kind zoiets aan doet. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat uit pure slechtheid doet.

Ik heb geen idee, gelukkig snap ik het niet!
Sta wel met mijn mond open te lezen, zag er al iets over op het nieuws van de week, maar nu weet ik dus hoe het is gegaan...
Ik moet er niet aan denken als het bij mijzelf zou gebeuren!!
Sterkte toegewenst aan alle nabestaanden!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:12

Kippenvel, verschrikkelijk, intens verdrietig. Sterkte voor de moeder, nabestaande en andere betrokkenen.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:22

Ik heb hier bijna geen woorden voor, het kippenvel staat op mijn armen en de tranen in mijn ogen |( Wat in en in triest! Verschrikkelijk zo'n klein onschuldig jochie dat nog een heel leven voor zich had.... Wat moet dit traumatisch zijn voor de moeder, familie en alle andere betrokkenen.
Ik kan en wil me niet voorstellen hoe de vader tot deze daad is gekomen....

Heel veel sterkte voor de moeder van het kleine ventje, de familie en alle andere betrokkenen door nu echt door een hel moeten gaan....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:23

robeer schreef:
Ik vraag me altijd af hoe iemand in hemelsnaam tot zo'n daad gekomen is. Wat moet daar een ellende aan vooraf gegaan zijn zeg. En nog komen uiteraard. Ik kan me met geen mogelijkheid een voorstelling maken van hoe het voelt om je eigen kind om te brengen of gedachten daaromtrent te hebben. Wat een drama.

Is trouwens in mijn 'achtertuin' gebeurt. Niet dat het dan erger is of zo maar het komt wel dichtbij.

Valt jullie trouwens ook de grote hoeveelhied gezinsdramas van de laatste tijd op? 'Vroeger' gebeurde dat alleen in het buitenland.

Men zegt dat er vroeger geen ruchtbaarheid werd gegeven, maar ik vind het ook opvallend. Ik denk dat het ook te maken heeft met de haast en druk waar mensen momenteel mee moeten leven. Niet iedereen kan daar mee omgaan. Soms vraag ik me wel eens af of ouders tegenwoordig wel tijd gegund krijgen om de kinderen zelf op te voeden. Veel mensen weten niet eens meer hoe dat moet. Welvaart heeft een hoge prijs! Maar het gebeurt in landen met minder welvaart ook en soms in veel grotere mate. Ook dat realiseer ik me wel.
jij ook sterkte. Kende je het gezin?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:26

Op een ander forum waar ik zit zit ook een bekende van zijn ouders en die had dit nooit aan zien komen.
Heel veel sterkte voor de vrouw/moeder, familie en andere betrokkenen.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:34

idefix4 schreef:
robeer schreef:

Men zegt dat er vroeger geen ruchtbaarheid werd gegeven, maar ik vind het ook opvallend. Ik denk dat het ook te maken heeft met de haast en druk waar mensen momenteel mee moeten leven. Niet iedereen kan daar mee omgaan. Soms vraag ik me wel eens af of ouders tegenwoordig wel tijd gegund krijgen om de kinderen zelf op te voeden. Veel mensen weten niet eens meer hoe dat moet. Welvaart heeft een hoge prijs! Maar het gebeurt in landen met minder welvaart ook en soms in veel grotere mate. Ook dat realiseer ik me wel.
jij ook sterkte. Kende je het gezin?

Tja, waar het aan ligt? Ik weet het ook niet. Kan wel een aantal dingen verzinnen en daarin ga ik eigenlijk wel met je mee. Hoeveel mensen zouden er op hun tenen lopen door de maatschappelijke druk? Dan hoeft er denk ik maar weinig te gebeuren om door te draaien. Tel daar de schaamte over eigen falen bij op en het drama is compleet. Mensen kunnen zoveel binnen houden zonder signalen af te geven. Gewoonweg eng. Laat staan hulp zoeken of accepteren.

Ik kende het gezin niet. Maar dat niemad het aan had zien komen is iets wat je vaker hoort. Helaas. Was alles maar zo duidelijk.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:49

blauw00gje schreef:
Pff, ik ken deze mensen niet maar ik word hier héél erg boos en verdrietig van..
Ik wil familie, vrienden, kennissen en iedereen die er betrokken bij is geraakt condoleren en heel erg veel sterkte wensen. Y;(

Wat jij hebt heb ik ook, het komt wel heeeeel erg dichtbij huis ineens, he?

Zooo afschuwelijk....

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:17

Waarom gebeurt dit toch zo regelmatig en dan bijna altijd door mannen. Wat een laf creatuur ben je als je je eigen kind op die manier doodt en daar dan ook niet verantwoordelijk voor wilt zijn.
Die arme moeder is de enige die levenslang krijgt en de grootouders niet te vergeten
Hier zijn geen woorden voor te bedenken, alleen maar verdriet en afschuw

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:18

Walgelijk he..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:55

Blue_Eyes schreef:
blauw00gje schreef:

Wat jij hebt heb ik ook, het komt wel heeeeel erg dichtbij huis ineens, he?

Zooo afschuwelijk....

Precies wat je zegt. Ik heb daar gewoon om de hoek gewerkt.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe bozer dat ik word. Ik kan dit niet snappen. En dat wil ik trouwens ook helemaal niet.