Minstens één van de drie melt-throughs is nu door het beton.
Luister en huiver;
http://www.youtube.com/watch?v=baya8-agPs4
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Bekijk het video fragment en doe er je voordeel mee. Of niet.
China syndrome: http://en.wikipedia.org/wiki/China_Syndrome
Is nu werkelijkheid.
c_alsemgeest schreef:ok... een grote ramp dus omdat de nuc. zooi nu in het water terrecht gaat komen en zich zo snel zal verspreiden?
cherie78 schreef:c_alsemgeest schreef:ok... een grote ramp dus omdat de nuc. zooi nu in het water terrecht gaat komen en zich zo snel zal verspreiden?
Bij het "china syndrome" zakte de nuc. zooi door de kern van de aarde naar de andere kant van de wereld.
Wat gebeurt er als die nuc. zooi het binnenste van de aarde bereikt?
Ontploffingen?
Wat nog meer?
Huertecilla schreef:secricible schreef:Ooit van toegankelijk gehoord?
Maak je eígen huiswerk, of niet.
TE5 schreef:Ik wil niet rot doen, maar als je ergens een topic over opent is het toch alleen maar handig om duidelijk te maken waarover je dat topic opent als je een zinnige discussie/een zinnig gesprek erover wil voeren?(Even ervan uitgaande dat dat is wat je op 't oog hebt met dit topic..)
cherie78 schreef:c_alsemgeest schreef:ok... een grote ramp dus omdat de nuc. zooi nu in het water terrecht gaat komen en zich zo snel zal verspreiden?
Bij het "china syndrome" zakte de nuc. zooi door de kern van de aarde naar de andere kant van de wereld.
Wat gebeurt er als die nuc. zooi het binnenste van de aarde bereikt?
Ontploffingen?
Wat nog meer?
tamary schreef:Tel daar schade aan planten en dieren bij op en de mensheid krijgt het echt zwaar.
cherie78 schreef:Tamary, ik weet het.
Maar wat ik schreef, daar staat het "China Syndrome" voor.
tamary schreef:cherie78 schreef:Tamary, ik weet het.
Maar wat ik schreef, daar staat het "China Syndrome" voor.
En het hoeft dus niet verder dan de 1e grondwaterlaag voor die ontploffingen, etc. 1e grondwaterlaag hier is op 12 meter diepte ...
Of het restant na die explosie nog verder zakt en weer ellende geeft vraag ik me af, energie is er dan grotendeels wel uit.
tamary schreef:Of het restant na die explosie nog verder zakt en weer ellende geeft vraag ik me af, energie is er dan grotendeels wel uit.
pres schreef:Nu volg ik al een tijdje, tot op bepaalde hoogte, de ontwikkelingen omtrent Fukushima en vind dat er maar weinig duidelijke informatie naar buiten komt. Of ik moet wat gemist hebben?