Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar soms heeft mijn lichaam gewoon behoefte aan vlees, dus op die manier probeer ik het nog een beetje 'leuk' te houden voor mijzelf 
geen verstand van vlees) tussen de middag daar niet echt bijpaste.... 
) Heeft zijn hele leven lang vlees gegeten, is er van overtuigd dat dat 'hoort' en dus ook niet anders kan... Ik kan me er wel iets bij voorstellen in dat geval.... Denk dat het voornamelijk de ouderen zijn die moeilijk van het idee 'iedere dag vlees eten hoort' afstappen. Wel jammer, maar volgens mij is er wel een positieve tendens aan de gang dat er steeds meer mensen (part-time)vegatarier worden, dus dat is dan wel weer positief.....
. Adil schreef:Ik eet niet elke dag vlees, maar gemiddeld wel 4 tot 5 keer per week. In de zomer meer omdat dan de BBQ vaak aangaat.
Het meeste vlees dat ik binnenkrijg is puur natuur oftewel: Wild![]()
Een stukkie vlees vind ik heerlijk en maakt voor mij de maaltijd compleet.
Eigenlijk vinden we allemaal dat het lekkerst van de hele maaltijd..

Adil schreef:phormicola schreef:Ik zit aan het andere einde van het spectrum: ik eet veel vlees, vis, eieren, groenten, maar geen granen.
Er zijn zat studies die het tegendeel beweren van de gangbare opvattingen en ik denk dat die beter onderbouwd zijn.
Maar dat komt nog wel
esther_sonja schreef:Wij eten ook elke dag vlees of vis..Eigenlijk vinden we allemaal dat het lekkerst van de hele maaltijd.
Al sta ik er wel bij stil waar het vandaan komt. Liefst wild of biologisch, maar dat is op dit moment qua financiën niet realiseerbaar. Aan de andere kant laten ze wel al het erge zien in die documantaires (anders krijgen ze geen voorstanders), en ken ik slagers en stallen met keurmerken waar de dieren een prima leven hebben voordat ze geslacht worden.