De intocht, sinterklaas, pakjes avond en alles er omheen zal nooit meer hetzelfde zijn. Een nieuwe sinterklaas is niet tof Jammer.. Voor mij is het zo ook over.
joliene
Geplaatst: 21-05-11 15:31
Erg he..
Seraphim
Geplaatst: 21-05-11 15:34
Nu ben ik definitief van mijn geloof afgestapt. Echt heel jammer dat hij ermee stopt
Bram :'( Maarja, weet je.. Bij het feest van Sinterklaas afgelopen jaar was het ook al Robert ten Brink Toen dacht ik eigenlijk al dat de echte was gekapt
Wat vreselijk jammer!! Zal hem echt gaan missen, vond hem altijd geweldig. Vond het ook zo jammer, toen de hoofdpiet afzwaaide (maar ben wel zijn naam kwijt ) Was het niet Piet Römer ofzo?
Cassidy
Geplaatst: 21-05-11 19:07
Het is nu Eric van Muiswinkel. En er zijn meer Hoofdpieten (geweest)
Het klinkt ongelofelijk cliche, maar het voelt of er een beetje kind in mezelf verloren gaat, met het stoppen van Bram van der Vlugt als Sinterklaas.
Ik ben in 1986 geboren, en dus was mijn aller eerste sinterklaas ook het eerste jaar dat Bram van der Vlugt de rol op zich nam. Nu geloof ik natuurlijk al jaaaren niet meer, maar het voelde steeds zo nostalgisch om steeds maar weer dat vertrouwde lieve gezicht te zien als Sinterklaas weer in het land was.
Sinterklaas zal nooit meer hetzelfde zijn. Al hoop ik wel dat Stefan de Walle net zo'n goede sinterklaas zal zijn als Bram en dat over bijna 25 jaar de kindjes van nu met hetzelfde nostalgische gevoel "hun" sinterklaas gaan uitzwaaien. Ik zal "mijn" sinterklaas iig erg missen!
En idd, net als wat Shiloh zegt; het voelt alsof er een beetje kind in mezelf verloren gaat. Ik denk dat Stefan de Walle een goede vervanger is, maar het is voor mij wel een beetje 'over' nu. Ieder jaar nog keek ik graag naar de intocht met de echte Sinterklaas.. Ik ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn maar het lijkt me ontzettend vreemd.
KozieZ
Geplaatst: 21-05-11 20:33
Aan de ene kant jammer, maar voor mijn kinderen gaat de nieuwe Sinterklaas gewoon Sinterklaas worden. Ze worden bijna 2 en komende Sinterklaas zal dus de eerste Sinterklaas worden die ze echt bewust mee gaan maken. Zij gaan dus waarschijnlijk heel hun gelovige tijd deze Sinterklaas zien Dat vind ik dan wel weer leuk.
Zelf ga ik Bram wel missen. Hij was zeker mijn Sinterklaas.
Vond het wel een mooie manier van "het boek doorgeven" Alle volwassenen snappen wat er bedoeld werd, en voor alle kinderen was het gewoon leuk Sinterklaas even te zien. Top oplossing.
Liesje89
Geplaatst: 21-05-11 20:35
Oke, ik heb net het extra journaal even bekeken.. Conclusie: mijn hart is gebroken en ik vind de nieuwe sinterklaas echt heel erg stom
De sint van mijn generatie is weg, ik baal wel hoor, het sinterklaasfeest zal nu nooit meer hetzelfde zijn maar ik vond het sinterklaasjournaal wel goed voor de kleintjes enzo