De vraag is simpel. Is Geert Wilders met de PvV een aanwinst voor de politiek of niet? Verkondig je mening zo ongenuanceerd als de regels toelaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_v schreef:Hallo bokkers,
De vraag is simpel. Is Geert Wilders met de PvV een aanwinst voor de politiek of niet? Verkondig je mening zo ongenuanceerd als de regels toelaten. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden.
mika11 schreef:Annet_v schreef:Hallo bokkers,
De vraag is simpel. Is Geert Wilders met de PvV een aanwinst voor de politiek of niet? Verkondig je mening zo ongenuanceerd als de regels toelaten. Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden.
TS waarom heb je dit topic eigenlijk gemaakt. Omdat je het met jouw stelling eens bent of juist niet?
mika11 schreef:Annet_v schreef:Hallo bokkers,
TS waarom heb je dit topic eigenlijk gemaakt. Omdat je het met jouw stelling eens bent of juist niet?
mika11 schreef:TS waarom heb je dit topic eigenlijk gemaakt. Omdat je het met jouw stelling eens bent of juist niet?Annet_v schreef:Omdat ik wilde weten hoe bokt hierover denkt. Op andere fora lees ik alleen mensen die Wilders en zijn ideeën belachelijk vinden, maar hier leeft het onderwerp en zijn er genoeg mensen die wel op hem stemmen en er misschien een andere mening op na houden.
Ik vind het interessant.
Maar hier geven mensen hun mening, zeggen echt JA of NEE, maar jij blijft nog zo vaag.
Dat bedoelde ik juist, ben jij nu zelf voor of tegen je stelling?
Vjestagirl schreef:Nee, omdat Wilders compleet ongenuanceerd is, zijn mening niet baseerd op feiten, en hij ronduit belachelijke ideeën heeft.
JuliaMaria schreef:Geert Wilders vertegenwoordigt een gigantische groep mensen, dus het is eigenlijk onmogelijk om te beweren dat hij geen goede aanwinst voor de politiek is..
kanniet schreef:Citaat:'Alle marokkanen zij k.ut, stem Wilders'
Met deze zin laat je wel erg duidelijk blijken dat je niet weet waar Wilders voor staat. Jammer dat je zo ongenuanceerd napraat wat de media en veel tegenstanders van Wilders roepen.