Mysterie; auto te water, lijk in weiland [ASSENDELFT]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Mysterie; auto te water, lijk in weiland [ASSENDELFT]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:01

Mysterie; auto te water, lijk in weiland

11 april 2011

ASSENDELFT - In een weiland in Assendelft is maandagochtend om 08.55 uur het lichaam van een 19-jarige dode man gevonden.

Even verderop werd aan de Zaandammerweg een auto in het water aangetroffen. De politie gaat uit van zelfdoding. De redactie zal hier daarom verder niet meer op ingaan.

Bron: http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... iland.aspx
_________________________________________________________________________________________________________________________

Hoe kan zo iets?
Hoe kan hij op een weiland liggen (aan de andere kant van het water) en de auto in t water?
Hoezo word er uit gegaan van zelfdoding?

Ik dacht zelf in de richting van, hij komt met auto in water terecht en is daar uit geklommen, komt nog net uit t water maar overlijd daar aan onderkoeling en aan zijn verwoningen, maar als het een poging tot zelfdoding is, dan zou hij niet uit de auto proberen te komen, toch?
en hoe komt hij anders op het weiland terecht?

Wat denkt Bokt hiervan?

skyline

Re: Mysterie; auto te water, lijk in weiland [ASSENDELFT]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:02

Vaag , denk geen zelf doding .
Misschien gestikt in te veel water ofzo :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:02

Gadverdarrie.. waar in Assendelft was dat? :=

Als hij ernstig gewond was door de klap kan het zijn dat hij eruit is geklommen en toen alsnog overleden is.. bizar joh..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:03

Juul schreef:
Gadverdarrie.. waar in Assendelft was dat? :=

Als hij ernstig gewond was door de klap kan het zijn dat hij eruit is geklommen en toen alsnog overleden is.. bizar joh..

Bij de Zaandammerweg..

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:03

Of mogelijk door de klap uit de auto geslingerd. Verschrikkelijk zeg! Zo'n jonge jongen! Veel sterkte voor de nabestaande!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:04

vreemd verhaal, heb er overigens in de buurt niemand over gehoord

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:05

Te water gereden en te laat door een ander "gered" die bij het zien dat hij dood was, de benen heeft genomen...

Is ook een mogelijkheid.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:06

óf hij heeft zijn auto de plomp in gereden, uitgestapt, weiland ingelopen (natte sporen), daar een afscheidsbrief neergelegd, wapen gepakt en zijn leven genomen.
En dit is slechts 1 van de duizende scenario;s. Zonder verdere info weet je toch niet wat er gebeurd is. Speculeren is altijd leuk maar niemand was erbij.
Er wordt heus wel uitgebreid onderzoek gedaan voordat ze stellen dat het zelfdoding is geweest.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:06

eempiej schreef:
Of mogelijk door de klap uit de auto geslingerd. Verschrikkelijk zeg! Zo'n jonge jongen! Veel sterkte voor de nabestaande!

Hoe? een auto is dicht (deuren lijken mij niet vanzelf open te gaan, en dan daar door heen slingeren lijkt me ook stug.. \ eventuele gordel... ) echt wel een mysterie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:06

zodiacje schreef:
óf hij heeft zijn auto de plomp in gereden, uitgestapt, weiland ingelopen (natte sporen), daar een afscheidsbrief neergelegd, wapen gepakt en zijn leven genomen.
En dit is slechts 1 van de duizende scenario;s. Zonder verdere info weet je toch niet wat er gebeurd is. Speculeren is altijd leuk maar niemand was erbij.
Er wordt heus wel uitgebreid onderzoek gedaan voordat ze stellen dat het zelfdoding is geweest.

Dan had er toch wel een wapen gevonden geweest?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:07

Lusitana schreef:
Te water gereden en te laat door een ander "gered" die bij het zien dat hij dood was, de benen heeft genomen...

Is ook een mogelijkheid.

het was 's nachts gebeurd en werd 's morgens ontdekt, vernomen uit betrouwbare bron.

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:08

Een oud-leraar van mij is met de fiets aangereden, stond in eerste instantie gewoon op, leek erop dat het wel meeviel, hij zette één stap en viel dood neer: nek gebroken. Dit lijkt me eerlijk gezegd ook zoiets. Zelfdoding vind ik ook een nogal onlogische conclusie gezien vindplaats auto en vindplaats lijk :?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:08

Oh wat erg!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:08

Juul schreef:
zodiacje schreef:

En\of sporen van het wapen in het lichaam, waardoor het mysterie minder is..
en dan kan het ook moord zijn...

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:09

Juul schreef:
zodiacje schreef:

whaha, weet ik veel.
Niemand weet dat want er stond niet meer in het bericht :+

Ik bedoel aleen maar te zeggen dat als het oordeel zelfdoding was dat dat dan ook heus wel zo zal zijn.
Die conlusie zullen ze heus niet zomaar nemen hoor.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:10

[/quote]

Dan had er toch wel een wapen gevonden geweest?[/quote]

whaha, weet ik veel.
Niemand weet dat want er stond niet meer in het bericht :+

Ik bedoel aleen maar te zeggen dat als het oordeel zelfdoding was dat dat dan ook heus wel zo zal zijn.
Die conlusie zullen ze heus niet zomaar nemen hoor.[/quote]

Misschien een tijdelijke conclusie, zodat ze rustig verdere onderzoeken kunnen doen..? zou dat kunnen?

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:12

nee. Dan zouden ze zeggen dat het onderzoekt loopt.
Heel de omgeving van die jongen zou dan denken dat ie zelfmoord heeft gepleegd, daar doe je de mensen wat mee aan.
Geloof mij, er is heus wel Technische Recherche, een lijkschouwer en meer van die reut aan te pas gekomen om tot deze uitspraak te komen...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:13

Tja, daar zit wat in..
maarjaa,, hoe is het mogelijk??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:15

Ze trekken toch wel eens vaker voorbarige conclusies? Kan even geen concrete voorbeelden noemen maar ik kom dat tegenwoordig wel vaker tegen.. Op andere sites staat namelijk wel dat ze de doodsoorzaak nog niet weten....

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:17

Juul schreef:
Ze trekken toch wel eens vaker voorbarige conclusies? Kan even geen concrete voorbeelden noemen maar ik kom dat tegenwoordig wel vaker tegen.. Op andere sites staat namelijk wel dat ze de doodsoorzaak nog niet weten....

misschien is de doodsoorzaak wel door de krant zelf neergezet, sommige kranten interpreteren graag zelf

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:18

Juul schreef:

kun je misschien een link daarvan plaatsten? :o

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:18

Heb getemd. Dit staat hier verkeerd.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:19

FriesWytske schreef:
Heb getemd. Dit staat hier verkeerd.

dit is toch nieuws?

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 22:20

er staat "de politie gaat uit van zelfdoding".
dan neem ik aan dat ze de politie woordvoerder hebben gesproken en deze zal dat kenbaar hebben gemaakt,.
Dan kom ik dus terug bij mn vorige bericht, ze zullen dat écht niet zomaar zeggen.
Een familie laten denken dat die jongen zelfmoord heeft gepleegd terwijl dat niet zo is. Enkel omdat ze een voorbarige conclusie trekken.
Mag hopen van niet want dan zou dat korps arm worden aan schade vergoeding als ze dit zomaar zouden roepen zonder het ergens op te baseren.

Hoe het mogelijk is zal je van zo'n kort berichtje toch niet te weten komen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:23