Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjanie schreef:Cheetahfan schreef:Je hoort ook ergens op het filmpje "Wat een mongol, een focking psychopaat!"
Maar dan vraag ik me af, waarom zou je dit gaan filmen?Ik zie zelfts iemand op het monument zitten, koffie drinkend!
Dit was mij ook al opgevallen. Gewoon lekker verder je bakkie leegdrinken.
19LindA83 schreef:ik las het al op de voorpagina van MSN...
Dacht ook meteen aan iemand met ernstige psychische problemen.. kan natuurlijk van alles wezen. Mensen in ''nood'' kunnen nou eenmaal rare dingen doen.
Natuurlijk is het heel erg voor de omstanders en familie van de man, maar ook net zo erg voor de man zelf.
Ja hij doet het zichzelf aan, maar laten we wel wezen als je bij je volle verstand bent doe je dit jezelf niet aan dus wie weet door wat voor een hel deze man al is gegaan en nu nog moet gaan.
19LindA83 schreef:LizzyLover schreef:Wat moet je anders doen ? Omdat zoiets gebeurt moet maar iedereen in paniek raken ? Der staan zat mensen om die man heen, en zoiezo ik had die man ook niet geholpen.![]()
..... dus wanneer jij zover heen bent dat je jezelf in de fik zet moeten we je ook maar lekker laten fikken.
sjanie schreef:Cheetahfan schreef:Je hoort ook ergens op het filmpje "Wat een mongol, een focking psychopaat!"
Maar dan vraag ik me af, waarom zou je dit gaan filmen?Ik zie zelfts iemand op het monument zitten, koffie drinkend!
Dit was mij ook al opgevallen. Gewoon lekker verder je bakkie leegdrinken.