Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkk schreef:En wat denk je dat er gebeurd als je het niet collectief verstuurd? Nu kunnen ze met kleine beetjes van veel mensen grote dingen aanpakken. Zoals die kernreactor die uit moet, eten voor mensen (en dit ook verdelen), ze kunnen de slechtste gebieden als eerste aanpakken.
Je hebt mensen die geld geven, mensen die geen geld geven, je hebt mensen die hun kop in het zand steken en je hebt mensen die erover gaan zeuren. En die laatste zijn voor mij een persoonlijke ergernis. Wat wil je nu met dit topic bereiken?
suuzepuus schreef:ship schreef:nou ja 111 miljoen euro kunnen toch echt wel mensen voor aan het werk worden gezet om huizen of eventeeel tenten opzetten toch. neem aan dat mensen dit niet in 1 jaar opeten tja of dit ligt echt aan mij.
Ik wilde hierop reageren maar heb mn reactie toch maar weggehaald....
Citaat:Bijna 150.000 huizen zijn compleet verwoest of zwaar beschadigd...
Mikkk schreef:111 miljoen is echt niet veel...
@ Suuzepuus, ik weet prima hoe het hier in NL werkt helaas. In NL heeft men iig iets (idd het Leger des Heils bijvoorbeeld).
suuzepuus schreef:Citaat:Omdat zij uitkeringen kunnen krijgen, een baan kunnen zoeken, een dak boven hun hoofd hebben, etc.
verdiep jij je er maar eens verder in. Ga eens langs bij het leger des heils.
Het si hier in Nederland echt niet zo makkelijk als jij denkt.