Wat vinden jullie nou een beetje de max om een kind te nemen?Citaat:62-jarige vrouw zwanger van eerste kind
HARLINGEN - Een 62-jarige alleenstaande vrouw uit Harlingen is momenteel hoogzwanger van haar eerste kind...
De vrouw is afgelopen zomer in Italië bij een vruchtbaarheidskliniek geweest om een ivf-behandeling te ondergaan, meldt de Leeuwarder Courant. De behandeling is succesvol verlopen, waardoor de vrouw binnenkort voor het eerst moeder hoopt te worden. De geboorte wordt volgende maand verwacht.
De toekomstige moeder vindt de zwangerschap een privékwestie en wil tot de geboorte niet in de openbaarheid treden, aldus een woordvoerder van de familie. Ze heeft haar familie en vrienden inmiddels wel op de hoogte gesteld.
„Ze zoekt geen publiciteit en zit daar evenmin op te wachten. Tot de bevalling worden er geen details naar buiten gebracht.” Volgens de woordvoerder maken de vrouw en het ongeboren kind het goed
Telegraaf.nl
Kijk, iedereen beslist dit natuurlijk voor zich. Maar ik zag net een nieuwsbericht van een 62-jarige hoogzwangere vrouw. Dat vind ik gewoon echt niet kunnen. Dat kind heeft een enorm oude moeder, waarvan de kans ook niet groot is dat het kind haar oud ziet worden.
En bijvoorbeeld tot hoe oud moeten ziekenhuizen behandelingen geven om een vrouw zwanger te maken?
Ik vind het maximum toch wel rond de 40 liggen, daarna vind ik wel erg oud/ onnatuurlijk worden.