Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Pfffffff.... Hopelijk gaat deze publiciteit haar in ieder geval géén geld opleveren...
Lia_ schreef:Ik hoop van wel, waarom iemand toewensen dat ze haar ouders heel lang niet kan zien en haar boot niet kan repareren
Ik vind dat je iemand die op deze leeftijd altijd zulke avonturen onderneemt gewoon moet steunen.
Het hele circus er om heen is gewoon gecreëerd door derden...
Lia_ schreef:Ik hoop van wel, waarom iemand toewensen dat ze haar ouders heel lang niet kan zien en haar boot niet kan repareren
Ik vind dat je iemand die op deze leeftijd altijd zulke avonturen onderneemt gewoon moet steunen.
Lia_ schreef:Janine1990 schreef:Pfffffff.... Hopelijk gaat deze publiciteit haar in ieder geval géén geld opleveren...
Ik hoop van wel, waarom iemand toewensen dat ze haar ouders heel lang niet kan zien en haar boot niet kan repareren
annepaardoes schreef:Lieve bokkers,
Ik wil deze zomer graag een avontuurlijke vakantie maken, maar ik ben ook maar een arme student waar het meeste geld toch naar de studie gaat. Elke bijdrage is van harte welkom! PB voor het bankrekeningnummer waar u uw geld op kunt storten.
Alvast bedankt!
annepaardoes schreef:Wat een slechte voorbereiding. Je kunt toch bedenken dat zoiets geld gaat kosten en dan er dingen stuk kunnen gaan.
Lieve bokkers,
Ik wil deze zomer graag een avontuurlijke vakantie maken, maar ik ben ook maar een arme student waar het meeste geld toch naar de studie gaat. Elke bijdrage is van harte welkom! PB voor het bankrekeningnummer waar u uw geld op kunt storten.
Alvast bedankt!
HeleneDas schreef:HELP LAURA DE WERELD ROND
Maak minimaal € 10.—over op bankrekening 57.41.51.753 (IBANnr.: NL46ABNA057.41.51.753; Bicnr.: ABNANL2A)
t.n.v. Laura Dekker te Brouwershaven en u ontvangt € 0,10 retour
met een persoonlijk bedankje van Laura.
Van elke ontvangen euro gaat 10% naar Sea-Shepherd
Nederland – een organisatie met een missie om
de afslachting van het leven in zee te stoppen.
Wilt u alleen Sea-Shepherd steunen kan dat natuurlijk ook
dit stond al op de site, gisteren nog niet volgensmij!![]()
http://www.lauradekker.nl