Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aronneke schreef:Mythes en andere zweverige dingen vind ik ook zeer interessant. Bijvoorbeeld Atlantis en de piramides (vader is er heilig van overtuigd dat deze weggezet zijn door aliens zoals door sommigen beweerd wordt)
Edit: Area 51, de maanlanding, de dood van Prinses Diana..
jaantsje schreef:Je hebt mensen die nieuwsgierig zijn naar het wat, wie en waarom.
Je hebt mensen die dat ook durfen te zeggen.
Je hebt mensen die liever hun hoofd in het zand steken en niets willen weten omdat ze bang zijn voor eventuele gevolgen.
PussInBoots schreef:@Stoeptegel
9-11 was volgens mij gewoon écht een terrorostische aanslag, het zou erg goed kunnen dat enkele regeringsleiders op de een of andere manier op de hoogte waren of in ieder geval geuchten hadden gehoord. Maar dat De US hier zelf achter zit? Dat krijg je er bij mij niet in...
Nicolletje schreef:Ik denk ook dat de USA er of zelf achter zat, of dat het ze wel goed uitkwam (en het wisten).
Ik denk alleen wel dat de mannen in dat vliegtuig 'echte' moslims waren die er op de 1 of andere manier van overtuigd waren geraakt dat ze vochten voor de islam, anders kan je nooit tot zo'n daad komen denk ik.
Ik vraag me alleen af, wie die mannen dan zo gehersenspoeld heeft?
Kijk hier, nog iemand die zich dat afvraagt: http://zaplog.nl/zaplog/article/9_11_ka ... ail_achter
jaantsje schreef:Je hebt mensen die nieuwsgierig zijn naar het wat, wie en waarom.
Je hebt mensen die dat ook durfen te zeggen.
Je hebt mensen die liever hun hoofd in het zand steken en niets willen weten omdat ze bang zijn voor eventuele gevolgen.
Zie mijn onderschrift, tenminste als je het kunt lezen.
Huertecilla schreef:Nicolletje schreef:Ik denk ook dat de USA er of zelf achter zat, of dat het ze wel goed uitkwam (en het wisten).
Ik denk alleen wel dat de mannen in dat vliegtuig 'echte' moslims waren die er op de 1 of andere manier van overtuigd waren geraakt dat ze vochten voor de islam, anders kan je nooit tot zo'n daad komen denk ik.
Ik vraag me alleen af, wie die mannen dan zo gehersenspoeld heeft?
Kijk hier, nog iemand die zich dat afvraagt: http://zaplog.nl/zaplog/article/9_11_ka ... ail_achter
Het líjkt erop dat ´911´ een extremistische kern had welke ruim vooraf bekénd was, niet gestopt is maar juist maximaal uitgebuit; verergerd en uitvergroot.