Mogelijk kaak Holloway gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 14:21

ARNHEM - Het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) onderzoekt in opdracht van het Openbaar Ministerie op Aruba een lichaamsdeel. Mogelijk is het een lichaamsdeel van de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway.

De toen 18-jarige Natalee verdween op 30 mei 2005 op Aruba. Arnhemmer Joran van der Sloot is hoofdverdachte in deze zaak.

Volgens de Telegraaf gaat het om een menselijke onderkaak, die vrijdag is gevonden op het strand, niet ver van de Bubali Plas. Dit is een van de plekken die Joran eerder aanwees in een bekentenis.

De Arnhemmer zit inmiddels wel vast in Peru. Hij wordt daar verdacht van de moord op de Peruaanse Stephany Flores. De jonge vrouw (21) werd op 30 mei dood in de hotelkamer van Joran van der Sloot in de wijk Miraflores van de Peruaanse hoofdstad Lima gevonden.

bron: omroep Gelderland.

-----------

Zou er dan eindelijk een doorbraak zijn...?

Krissie0

Re: Mogelijk kaak Holloway gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:24

Jemig zeg, dat zou wel een gigantische doorbraak zijn in deze moeilijke zaak.
Hoop dat we er snel meer van horen en ze op deze manier eindelijk de dader voor goed achter slot en grendel kunnen zetten.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:25

Ik ben wel erg benieuwd! Hopelijk brengt het meer aan het licht.

xxelviraxx

Wow! eigenlijk hoop ik dat het de kaak is Nathalie. Zou voor de moeder een hoop rust geven.

Desty

ik hoop het!,
ben altijd al ''benieuwd'' geweest of ze ooit nog gevonden zou worden

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:12

Hopelijk brengt het wat duidelijkheid in de zaak.
Persoonlijk denk ik eerder dat het een kaak is van iemand die omgekomen is bij het 'verdwenen' vliegtuig van vorig jaar.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:06

huh ze vinden een kaak en ze denken gelijk dat die van haar is? Kunnen ze niet beter beginnen met onderzoeken en daarna bekend maken of die van haar is.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:07

furious schreef:
huh ze vinden een kaak en ze denken gelijk dat die van haar is? Kunnen ze niet beter beginnen met onderzoeken en daarna bekend maken of die van haar is.

Je haalt me de woorden uit de mond.

Altijd gelijk dat geroep...
Laat ze het eerst onderzoeken voor ze die familie weer helemaal gek maken.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:09

Vind het zelf ook nogal voorbarig, maar aan de andere kant drijft de zee natuurlijk niet vol met lijken van vermiste personen (mag ik hopen).

rooszszsz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:12

Hopelijk geven de onderzoeken die volgen meer zekerheid.....

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:13

Hmm. wel heel appart!
Ben benieuwd of hij echt van haar is (hoelang blijft zo iets heel als het in de zee ligt?)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:16

Jolliegirl schreef:
furious schreef:

Je haalt me de woorden uit de mond.

Altijd gelijk dat geroep...
Laat ze het eerst onderzoeken voor ze die familie weer helemaal gek maken.
Helemaal mee eens.

Maar ik hoop ergens wel dat het Holloway's kaak is, dan komt daar ook meer duidelijkheid over. Ik ben in ieder geval heel benieuwd :j

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:18

Ik ben ook erg benieuwd, maar vind eigenlijk dat ze hadden moeten wachten met het openbaar maken totdat er meer onderzoek is verricht en dus zekerheid is.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:19

Het zou heel fijn zijn als het de kaak blijkt te zijn van Natalee (er is dan eindelijk een doorbraak) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel gehad heb met dit onderwerp. En haar ouders (moeder) werken daar ook vurig aan mee. Die mediahype en media-aandacht is nu wel mooi geweest.
Heel erg voor de familie maar laat het media-spel los.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 17:22

Ik denk dat je zoiets als dit als moeder/ouderzijnde ook niet kunt laten rusten zolang het niet is opgelost of men weet waar Natalee of haar lichaam is...
Dus tja... mediahype... zo zie ik het niet echt...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:25

Op die Joran van der Sloot kon ik me helemaal moe slaan!
Wat een vies kereltje is dat.
Ik heb de uitzending gezien waar de moeder hem ging opzoeken in de gevangenis en hoe hij die kamer uitliep op het einde,haar blijvend aankijken met die smerige grijns op zn smoel gatverdegatver!!!!
Die is zoooooo duivels ziek die vent,dat ze hem maar lekker daar houden en een hele vieze cel gaan zoeken voor hem!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 17:28

Dat vond ik het meest frappante van die uitzending...

'Zoals altijd...grijnst Joran...bla bla'

Vond hem alles behalve grijnzen maar hij bleef haar gewoon aankijken, weinig triomfantelijk in ieder geval...

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:04

Nou toen de beelden in slowmotion gingen hoe hij op het einde de kamer verliet zag je duidelijk hoe vies hij aant grijnzen was.
Das echt een gevaarlijke gek brrrrr

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:05

Maar ik hoop zo voor die moeder dat ze dr dochter terug vind.Wat moet het toch vreselijk zijn om je kind kwijt te zijn en nooit meer iets ervan terug te vinden,wat een nachtmerrie |(

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:08

idd, ik hoop dat ze dan nu eindelijk iets hebben gevonden!
idd,die reportage had ik me eigenlijk heel anders voor gesteld, vond 'm echt tegenvallen...

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:11

Dat zou idd een echte doorbraak zijn, nu maar hopen op bewijs en een zware straf voor Joran, he deserves it!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:13

Ik hoop het dat het de kaak is van nathalie. Dat zou echt een goed puzzelstukje zijn in deze zaak.

Wanneer krijgt hij het proces voor de tweede moord waar hij verdacht van is?

Arme meiden

Smidtje in dezelfde positie zou jij dat ook doen, media aandacht is meer aandacht voor de zaak. Dat is helaas zo :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-11-10 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:14

EL4a1990 schreef:
Hmm. wel heel appart!
Ben benieuwd of hij echt van haar is (hoelang blijft zo iets heel als het in de zee ligt?)

Een menselijke kaak zal niet lang goed blijven vermoed ik zo. Titanic ligt bijna 100 jaar onder water, na de vinding in 1985 (uit m'n hoofd?) was er sprake van het omhooghalen van het schip. Dit was echter toendertijd als niet meer mogelijk in verband met de staat van het schip. Er zijn wel platen omhoog gehaald (uit de romp geloof ik), deze zijn echter ontzettend breekbaar.
Als je de film ook ziet, zie je schoenen liggen, deze schoenen hebben vaak echt vastgezeten aan mensen. De lijken zijn echter al heel lang geleden aangevreten door ongedierte en natuurlijk het zoute zeewater.

Ik hoop van harte dat dit een deel van Nathalee is, dat geeft haar moeder zo veel rust denk ik.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:18

Hoezo is er dan meer duidelijkheid? Ze weten dan alleen dat Natalee in de zee is 'gedumpt'. Het bevestigd toch niet dat Joran het dan ook gedaan heeft. Ze hadden toen der tijd toch al op zee gezocht naar het evt. lichaam van haar? Het lijkt me overigens wel fijn voor Beth dat ze dan haar dochter d'r laatste rustplaats kan geven en naar haar toen zou kunnen..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:21

Ladygiroc schreef:
Hoezo is er dan meer duidelijkheid? Ze weten dan alleen dat Natalee in de zee is 'gedumpt'. Het bevestigd toch niet dat Joran het dan ook gedaan heeft. Ze hadden toen der tijd toch al op zee gezocht naar het evt. lichaam van haar? Het lijkt me overigens wel fijn voor Beth dat ze dan haar dochter d'r laatste rustplaats kan geven en naar haar toen zou kunnen..

Zolang je geen lichaam(sdeel) hebt, weet je toch ook niet 100% zeker of ze vermoord is? Die Joran heeft er aldoor maar dom in omgeluld, dus zekerheid? :n