Landelijke staking TNT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeudi

Landelijke staking TNT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 15:17

Ik werk als zaterdagbezorger bij de TNT en ik kreeg net een brief in de brievenbus over de landelijke staking van 16 november. Die staking gaat dus door. Alle medewerkers van de TNT die willen staken hebben daar dan recht op. Ze mogen ook gaan werken als ze dat willen. De belangrijke post zoals rouwzendingen, tromboseberichten en ziekenhuisberichten worden wel bezorgd volgens de brief.

Wat vinden jullie van deze staking? En denk je er last van te gaan hebben?

Als daar intresse in is kan ik de brief wel even uittypen, daarin staat alles uitgelegd.

Barvrouwke

Re: Landelijke staking TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:20

Ik kreeg al een hartverzakking.... net 200 kaarten op de bus gedaan.
Najah.. zolang ze het van tevoren aankondingen, moeten ze maar doen
wat ze niet laten kunnen

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:21

IK werk zelf ook bij de post partime.Ik denk dat de klanten er misschien niet eens zo veel last van zullen hebben.Degene die volgende week woensdag werken wel dan heb je alles van dinsdag er ook bij.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:22

Als iedereen er maar van op de hoogte is. Heb met de kleinere stakingen in bepaalde regio's al flinke problemen gehad, omdat clienten zonder verklaring hun bestellingen niet binnen kregen. Het is vervelend, maar postbezorgers mogen ook best op hun strepen staan.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:25

Als het (zoals nu) van te voren wordt aangegeven, heb ik er geen moeite mee. Als je op een belangrijke brief of bestelling wacht en niet weet wat er aan de hand is, is het inderdaad erg vervelend.

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 15:29