Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Geen condoom gebruiken en er dan maar vanuit gaan dat zij wel een morning after pil gebruikt... hoe naïef...
Yessy schreef:Aan de andere kant vind ik de mening van een man altijd wel een discussiepunt in dit soort situaties. Stel dat de vrouw zei dat ze anticonceptie gebruikte maar dat eigenlijk niet deed en deze man geen kinderen wil, dan heeft hij het maar gewoon te slikken... een vrouw neemt altijd de definitieve beslissing in dit soort situaties.
Ayasha schreef:Vrouwen kunnen ook een keer wat fatsoen gaan kweken en rekening houden met hun man als het over een kind gaat ipv de egocentrische .... te gaan uithangen. Man wil kind niet, vrouw wil kind wel, prima. Zorgen dat er iets opgemaakt kan worden waarmee de man officieel afstand kan doen van het vaderschap.
Ayasha schreef:Dat kan, maar ik vind dat de man een keuze moet krijgen... Nu worden ze maar steeds verplicht om te dokken... Ook al wilden ze helemaal geen kind.
En ik heb gisteren nog een verhaal gehoord van iemand wiens zus 2 kinderen heeft door tegen haar man te zeggen dat ze de pil nam, condoom vond ze niet fijn (want ja, er zijn ook vrouwen die geen condoom willen) en toen was ze zwanger... Braaf als de man was is hij bij haar gebleven en heeft voor het kind gezorgt maar toen dat nog een 2e keer gebeurde vond hij het toch wel heel toevallig worden... 2x door de pil heen zwanger?.....Man is bij haar gebleven trouwens maar zo'n vrouw zou eigenlijk geen kans mogen hebben om haar man te verplichten te betalen en zorg te dragen voor het kind.