Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzas schreef:Ik heb nu al een paar keer gezocht maar zover ik kon vinden is er nog geen topic op Bokt over de ramp in Pakistan...
Heb jij geld gegeven?
Ik wel, maar ik zou graag nog wat meer willen doen, weet alleen niet zo goed wat. Iemand ideeen?
Sinds ik zelf moeder ben, ben ik kennelijk ineens nogal weekhartig geworden... want zou er het liefst heen vliegen met al mijn rompers en voor die kindjes gaan zorgen...
Maar goed, ben aan het googlen geweest en veel verder dan geld geven via de samenwerkende hulporganisaties en/of via Dorcas ben ik nog niet gekomen, maar dat weet Bokt vast wel.
Tegelijkertijd vind ik het ook moeilijk, omdat ik net als met Haiti zoiets heb van: tjsa en over een x aantal jaren is er weer een aardbeving/ overstroming en kunnen we weer opnieuw beginnen... beetje water naar de zee dragen...
Ilzas schreef:Ik meen zelfs ergens gezien te hebben dat de Taliban geen hulp van het buitenland tolereert, dat is toch helemaal verschrikkelijk?
Cayenne schreef:Ik ken dus iemand die in Pakistan woont.
Op zich een heel aardig persoon, maar toen ik hem leerde kennen was hij een jaar of 15. Inmiddels is hij 22 en begint hij toch wel redelijk radicaal te worden. Zo was hij 7 jaar geleden absoluut niet.
Je merkt toch wel dat het in de cultuur zit en het wordt aangeleerd. Eigenlijk heel triest.
Hij woont in Karachi en ik geloof dat het daar op dit moment nog wel redelijk te doen is? Het ligt wel vlak aan zee (Sindh).
Er zijn idd veel natuurrampen daar
Kanelly schreef:Ja, ik kan me die redenatie wel voorstellen....
Maar, moet de bevolking lijden onder het bewind van de politici/leider van het land?
De bevolking kan er niets aan doen, is een mensenleven dan niets meer waard?