Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ArabicQueen schreef:Er is ook een groot deel van het nederlandse belasting geld naar de VS gegaan om mee te dragen aan de moskee achter GeerT Wilders zijn rug om dat was een week geleden in het nieuws..
kehdra schreef:ArabicQueen schreef:Er is ook een groot deel van het nederlandse belasting geld naar de VS gegaan om mee te dragen aan de moskee achter GeerT Wilders zijn rug om dat was een week geleden in het nieuws..
Waar staat deze info? (niet banketstaaf bedoelt maar kan er de juiste smiley niet voor vinden)
Wanneer dat zo is, is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden, maar goed, er zijn meer dingen wat er met het belastinggeld gebeurd wat belachelijk is...
ik heb niet zoveel met Geert, maar hij mag van mij heen hoor!
Pletje123 schreef:Toen ik het hoorde keek ik ook erg vreemd op. Welke grapjurk bedenkt er nu om een Moskee op uitgerekend die plaats te bouwen? Vind het erg vreemd en ook heel ongepast. Dat er een Moskee gebouwd wordt, prima. Maar niet op de plek waar zoveel mensen de dood vonden dankzij extremisten die de aanslag pleegden in naam van Allah (Islam).