Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikdoemaarwat schreef:goeie zaak, ik vind ook wel dat we mogen weten wat er met onze belastingcenten gebeurd
en ik heb (net als toch wel vele met mij) absoluut niks met kunst en al helemaal niet met die subsidie's daarvoor
laat ze maar wat meer geld in de zorg pompen ofzo
ikdoemaarwat schreef:goeie zaak, ik vind ook wel dat we mogen weten wat er met onze belastingcenten gebeurd
en ik heb (net als toch wel vele met mij) absoluut niks met kunst en al helemaal niet met die subsidie's daarvoor
peanutbutter schreef:. Zonder subsidies valt een heleboel weg. Opera's kunnen niet meer worden uitgevoerd, toneelvoorstellingen bloeden dood, geen opdrachten meer voor kunstwerken.
ikdoemaarwat schreef:peanutbutter schreef:. Zonder subsidies valt een heleboel weg. Opera's kunnen niet meer worden uitgevoerd, toneelvoorstellingen bloeden dood, geen opdrachten meer voor kunstwerken.
ja heel eerlijk kan ik er niet erg rauwig om zijn, dat is allemaal een luxeprobleem
tekort aan zorgpersoneel,wachtrijen in het ziekenhuis , hulp aan ouderen.....vind ik allemaal toch wel primaire zaken
peanutbutter schreef:Kunst is een belangrijk onderdeel van onze samenleving. Zonder subsidies valt een heleboel weg. Opera's kunnen niet meer worden uitgevoerd, toneelvoorstellingen bloeden dood, geen opdrachten meer voor kunstwerken.
BlackEyed schreef:peanutbutter schreef:Kunst is een belangrijk onderdeel van onze samenleving. Zonder subsidies valt een heleboel weg. Opera's kunnen niet meer worden uitgevoerd, toneelvoorstellingen bloeden dood, geen opdrachten meer voor kunstwerken.
Mwah, dat is jouw mening.
Ik zou het niet erg vinden als dat allemaal wegvalt.
BlackEyed schreef:peanutbutter schreef:Kunst is een belangrijk onderdeel van onze samenleving. Zonder subsidies valt een heleboel weg. Opera's kunnen niet meer worden uitgevoerd, toneelvoorstellingen bloeden dood, geen opdrachten meer voor kunstwerken.
Mwah, dat is jouw mening.
Ik zou het niet erg vinden als dat allemaal wegvalt.
xx_Kelly_xx schreef:Lees ik nou goed dat er een barbeque-club is die subsidie krijgt? Pardon?
liedje89 schreef:Ook als dat betekend dat er horden verveelde 16 jarige over de straat hangen omdat ze niet meer naar de toneel, dans of zang vereniging oid kunnen? Dat is ook kunstsubsidie hoor dat vind ik wel belangrijk maar daar hebben imo ook veel meer mensen baat bij dan een voorstelling waar misschien 100 mensen naartoe gaan!
peanutbutter schreef:Citaat:...... het PVV-gemeenteraadslid Machiel de Graaf, die een „klemmend beroep” op hem deed om de jaarrekeningen van Nest over 2008 en 2009 op te sturen.Citaat:De informatie die het stadhuis verstrekt over cultuursubsidies is onvolledig, vindt PVV’er Machiel de Graaf. „Veel instellingen krijgen projectsubsidies. En er zijn allerlei gradaties in jaarrekeningen. Wij willen beter in kaart brengen wat er in Den Haag wordt uitgegeven aan subsidies.