Walhalla voor pedofielen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Walhalla voor pedofielen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:14

Met verbazing kijk ik naar Discovery en zie het programma Toddlers & tiaras
http://tlc.discovery.com/tv/toddlers-ti ... iaras.html

Kinderen die worden opgemaakt als volwassenen, moeten rondparaderen enz
Moeders die aan de kant staan en zich druk maken om de winst, niet of hun kroost het wel of niet leuk vind.
Daarbij zijn ook nog badpakrondes..en dat in het Amerika waar alles verboden is en seks een vies woord is.
Zo geef je pedofielen toch een waar Walhalla, of zie ik dat nou door een te nuchtere Nederlandse bril

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

delerium

Re: Walhalla voor pedofielen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:19

Dat zie je imo helemaal niet door een te nuchtere bril... dit soort plaatjes zijn voor een pedofiel echt niet ok....

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:19

bah walgelijk vind ik dit typisch amerikaans , maar daar willen wij ook steeds meer op lijken dus zal hier ook wel komen , pronken met je kind , buiten het pedofiele gebeuren om vind ik het ziek , ws laten ze ook medisch wat optische foutjes wegwerken door de kinder plastish chirurg , en tandjes bleken bah bah bah

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:20

Waarom zijn dit soort plaatjes niet ok, kleine meisjes die vrouwen moeten nadoen...
Uberhaupt het feit dat je je kind daaraan blootsteld

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:20

Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.

Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 28-07-10 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:21

Jeetje misselijk dit zeg echt een walhalla zoals je al zegt voor dat soort mannen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:22

Er is een aantal jaar terug ook zo'n miss-je vermoord teruggevonden in Amerika. joni... nog wat.. kom er ff niet op.

Kind was ook een soort levende paspop voor moeders frustratie dat ze zelf nooit geen prom queen was geweest.

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:22

Ohjee :=
Klopt wat Vjestagirl zegt. Zo kun je een kinder speeltuin ook al als een walhalla voor pedofielen zien.
Ik maak me eerder zorgen over hoe die kinderen eruit zien eerlijk gezegt :=

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:25

In een speeltuin lopen ze lekker in hun gewone kleren te ravotten hoeven ze niet allerlei sexy-poses aan te nemen..
Ooit een documentaire gezien over een pedofiel die dus de kinderen in dit soort kleren liet verkleden

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:25

Vjestagirl schreef:
Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.

_O- :') precies mijn gedachte ...zowel het 1e als het 2e :=

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:27

Verreweg de meeste pedoseksuelen vallen op jongetjes. Maar dat neemt niet weg dat dit een ziekelijke 'vrijetijdsbesteding' is en dat die meisjes gegarandeerd een kronkel in hun kop krijgen van dit soort nonsens.

Overigens vindt een meerderheid van de Amerikaanse bevolking dit ook gewoon onzin.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:27

vraag me af wat die kinderen er zelf van vinden .
Ik heb zelf 2 dochters maar nooit een haar op mijn hoofd die ze aan zoiets mee laat doen .

denk idd dat ze voor een pedo er te volwassen uitzien .
die zou eerder voor meisje nr 25 gaan het onschuldige kind .

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:28

Sad, sad, sad.

Typisch amerikaans of niet, dat laat ik in het midden.
Ik zie in NL regelmatig meissies van 6 op een kittig hakje, t-shirtje "boy toy" en sexy leggings met kant. En ik dacht dat er ook strings te koop waren voor kleuters. WTF?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:29

In de aflevering die ik zat te kijken doen de vaders net zo hard mee om hun kroost tentoon te stellen

Kinderen horen op deze leeftijd nog neit zo bezig te zijn met hun uiterlijk

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:29

Vjestagirl schreef:

Die foto is een still uit de prettig gestoorde film "little miss sunshine", en die film is allesbehalve een steunbetuiging aan dit soort beauty pageants (en nog wat karakterisiteke gewoonten van sommige Amerikanen). Foto past dus niet helemaal in het rijtje, film is wel een aanrader

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:30

volgens mij vallen pedofielen juist op kinderen vanwege hun onschuld en omdat ze kind zijn....dit ziet eruit als miniatuurvolwassenen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:30

karina1977 schreef:
vraag me af wat die kinderen er zelf van vinden .
Ik heb zelf 2 dochters maar nooit een haar op mijn hoofd die ze aan zoiets mee laat doen .

denk idd dat ze voor een pedo er te volwassen uitzien .
die zou eerder voor meisje nr 25 gaan het onschuldige kind .

Dat werd ook 'onderzocht' veelal zijn het de moeders die pushen,
die willen het zelf erg graag.. ongeacht of het kind het nou wel of niet wil..

"we hebben de auto voor je moeten verkopen om dit mogelijk te maken"

>;)

En ik denk dat het een manier van opgroeien is, plus.. wij Nederlanders zijn
voor dit soort "praktijken" te nuchter :) gelukkig.

Oh en tsjah, pedowalhalla.. absoluut

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:31

listiglistje schreef:
Vjestagirl schreef:

_O- :') precies mijn gedachte ...zowel het 1e als het 2e :=

Komt uit de briljante film 'Little Miss Sunshine", dat is de hoofdrolspeelster Olive, inderdaad de vreemde eend in de bijt. :))
Laatst bijgewerkt door Elanor op 28-07-10 15:34, in het totaal 3 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:32

Geen volwassene ziet er zo uit, jurkjes die een barbiepop moeten voorstellen

Moeders die zeggen zorgt dat je wint ik heb er veel geld ingestoken, dan leg je toch een onnatuurlijke druk op die schoudertjes.
Bovendien worden kinderen huilend het podium opgetrokken

PS ik heb gewoon wat plaatjes van het inet gelukt

nelis

Re: Walhalla voor pedofielen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:33

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:34

Vjestagirl schreef:

Helemaal waar.
Pedofielen vallen op jonge kleine onschuldige kindjes.
Door een kind zo op te doffen haal je juist dat stukje weg waar pedofielen op vallen.
Dus dit is juist pedofiel afschikend inplaats van aantrekend.
Kleine kindjes in hun lieve en schattige kinderlijken kleding die lief in de speeltuin schommelen en tikkertje doen dat trekt juist pedofielen aan.

Verder vindt ik dit soort dingen echt vreselijk zo leer je je kind op jonge leeftijd al dat alles om uiterlijk gaat.
En wat krijg je dan vervolgens een kind dat zich alleen maar optut en druk maakt over haar uiterlijk en kinderen die er niet uit zien als een barbiepop pest.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:34

geerke schreef:
volgens mij vallen pedofielen juist op kinderen vanwege hun onschuld en omdat ze kind zijn....dit ziet eruit als miniatuurvolwassenen.

Dat denk ik ook.. Hoewel ik denk dat elke pedofiel een kind in badpak wel geweldig vind, make-up ofniet... Ik vind dit niet kunnen :\

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:39

Ik vond bikini's voor kinderen überhaupt al not done :') Maar zoiets vind ik inderdaad helemaal te gek voor woorden. Die kinderen horen lekker buiten met hun vriendjes en vriendinnetjes te spelen.
Zo'n kinderen zullen ook nooit normaal opgroeien denk ik.. worden allemaal van die verwende nesten die alles van mammie en pappie krijgen wat ze willen. Ook die sweet sixteen parties, niet normaal := Echt Amerikaans allemaal, ik hoop ook niet dat dat ooit overkomt richting NL.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:41

Eigenlijk wel leuk dat het laatste plaatje ertussen staat, daar zie je direct het verschil tussen een 'gewoon' meisje in een badpakje, en al die opgedofte pageantjuffies. Little Miss Sunshine is inderdaad een aanrader en naast dat het een lieve komedie is met wat zwarte humor, kun je de film ook zien als aanklacht tegen de pageantcultuur. Vooral het einde is briljant.

Ik zou eigenlijk niet weten of dit aantrekkelijk is voor pedofielen, ik kan me uberhaupt niet voorstellen op welke manier dit aantrekkelijk is voor.. tsja, voor wie dan ook. Vandaar dat ik me bij hetzien van dit soort plaatjes en tv-programma's elke keer weer afvraag voor wie zo'n show nou leuk is. Niet voor de kindertjes, want die hebben een enorme druk op hun schouders liggen en moeten voor hun leeftijd heel hoog presteren. Ook niet voor de ouders, want die zijn niet geinteresseerd in andere kinderen dan hun eigen, en dan nog; als hun kind opkomt lijken ze alleen maar in de stress te schieten omdathun kind moet presteren, presteren, presteren. Nee, ik snap het niet :n

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:42

Inderdaad, geen volwassene ziet er zo uit.. ;) maar wel barbies kleine zusje? nichtje.. dochter.. :P ik weet het niet meer
Maar in ieder geval: Shelley

Afbeelding