Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:(ben het met je eens dat mensenlevens niet oneindig moeten worden gerekt, maar waarom zouden we mensen met bv HIV/aids geen medicijnen geven als ze dan nog een tijd gelukkig kunnen leven? )
Heino schreef:Blijheid schreef:(ben het met je eens dat mensenlevens niet oneindig moeten worden gerekt, maar waarom zouden we mensen met bv HIV/aids geen medicijnen geven als ze dan nog een tijd gelukkig kunnen leven? )
Maar waar leg je de grens?
En waarom niet? Omdat wij op deze manier voor God/Moeder natuur gaan spelen en ik vraag me af of dat slim is
Heino schreef:Blijheid schreef:(ben het met je eens dat mensenlevens niet oneindig moeten worden gerekt, maar waarom zouden we mensen met bv HIV/aids geen medicijnen geven als ze dan nog een tijd gelukkig kunnen leven? )
Maar waar leg je de grens?
En waarom niet? Omdat wij op deze manier voor God/Moeder natuur gaan spelen en ik vraag me af of dat slim is
Ylana schreef:Heino schreef:En waarom niet? Omdat wij op deze manier voor God/Moeder natuur gaan spelen en ik vraag me af of dat slim is
Maar God* heeft mensen toch slim genoeg gemaakt om dat te kunnen en te ontwikkelen.
Dat zal met reden geweest zijn.
lesilla schreef:Omdat je al lang niet meer met de natuur bezig bent, veel dingen zijn veroorzaakt door een onnatuurlijke externe factor.
De tijd dat de natuur is, is lang voorbij. Snap niet dat mensen zo selectief natuurlijk willen leven..
Waarom wel natuurlijke selectie, maar wel in de auto rijden en naar de toilet gaan en niet besprongen worden door het eerste beste alpha mannetje met een pet recht op zijn hoofd en goud aan zijn hals.