Jolandaa_ schreef:Ik heb nu op SP gestemd, maar zeker te weten ga ik de volgende keer op Wilders stemmen..
Ik ben niet laag geschoold, ik ben niet dom, ik ben geen racist. ik ken het programma wel..
Hij lijkt niet op hitler.. beetje vreemd. ik zie nog nergens dat de gaskamers in gebruik gaan en dat we onze fietsten in moeten leveren..
Alle moslims terug sturen? nee niet nodig, alle criminele moslims terug sturen. Ja, zo snel mogelijk..
En dat geld niet alleen voor moslims, maar voor alle 'buitenlanders' dus ook belgen, duitsers, turken, afrikanen en wat dan nog meer..
Zoals jou zijn er heel veel. Omdat er maar geknuffeld wordt en de mensen zien dat dat niet werkt. Omdat er alleen met verkiezingen aandacht voor de kiezer is, maar zodra zijn de stemmen binnen dan doen ze weer waar ze zin in hebben.
Al die punten die jij ontkracht komt omdat je je verdiept hebt in de standpunten. Iedereen die maar blijft zeggen dat hij alle moslims het land uit wil sturen, roepen maar wat zonder het programma gelezen te hebben.
xSaarSaarx schreef:Dit lijken mij ook een beetje voorbarige punten....
Ik ken genoeg hoog opgeleide PVV stemmers, die zeker niet dom zijn, of op Hitler lijken.
Iedereen die Wilders met Hitler vergelijkt heeft niet goed opgelet tijdens geschiedenisles. 
Het is een grote georganiseerde demonisering van de PVV en Wilders. Ik kan me nog herinneren wat er geroepen werd toen hij Fitna uitbracht. We zouden bomaanslagen gaan krijgen, landen zouden geen handel meer met ons willen doen. Allemaal bangmakerij waar niets van uitgekomen is.
Dat is al jaren aan de gang. In 2004 werd gezegd dat Wilders maar wat riep en hij zou in Nederland nooit een grote aanhang krijgen. 24 zetels en rijzende!!