jahoor, de pil gaat uit het basispakket.......... denk dat ik maar een abortuskliniek ga opstarten, daar valt straks het geld in te verdienen.

bron
http://www.nu.nl/economie/2274926/antic ... akket.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanted2003 schreef:De openingspost is ook niet volledig, voor vrouwen vanaf 20 jaar wordt de pil vanaf 2011 niet meer vergoed. Dus over jonge meisjes die zwanger raken, het kan natuurlijk alsnog, maar zij krijgen de pil wel vergoed.
Zelf vind ik het niet zo'n probleem, volgens mij ga je er niet aan onderdoor aan die prijzen.
KiWiKo schreef:lang verwacht, stil gezwegen.......... nooit gedacht toch gekregen.......
jahoor, de pil gaat uit het basispakket.......... denk dat ik maar een abortuskliniek ga opstarten, daar valt straks het geld in te verdienen.
Coentjuh schreef:Dus jullie hebben afgelopen jaren niets betaald?
In 2007 betaalde ik niets voor de pil (19 jr). Maar vanaf 01-01-2008 heb ik alles moeten betalen hoor (tenzij ik over de 150 inmiddel 165 euro heen was, dat vaste bedrag wat je eerst moet betalen)
Sleeper schreef:Coentjuh schreef:Dus jullie hebben afgelopen jaren niets betaald?
In 2007 betaalde ik niets voor de pil (19 jr). Maar vanaf 01-01-2008 heb ik alles moeten betalen hoor (tenzij ik over de 150 inmiddel 165 euro heen was, dat vaste bedrag wat je eerst moet betalen)
Klopt dat is het eigen risico(dat van mij is al helemaal op, even slikken toen alles in 1x af geschreven werd)
odetteke schreef:Ik vind het nog schokkender dat krukken, looprekken en rollators uit het basispakket verdwijnen.